براساس شنیده ها؛

10 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات رد صلاحیت شدند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293772|23:01 - 1394/10/14
نسخه چاپی
10 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات رد صلاحیت شدند
براساس شنیده ها 10 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات رد صلاحیت و 24 نفر دیگر نیز تایید صلاحیت شده اند.

به گزارشهزار ماسوله،براساس شنیده ها 10 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات رد صلاحیت و 24 نفر دیگر نیز تایید صلاحیت شده اند.

گفتنی است که با ثبت نام 39 داوطلب انتخابات نمایندگی مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات،مظفر بهشتی زاده، امید نادری، سالار خرمی و ملا علی مرادیانصراف خود را از این عرصه رقابت اعلام نمودند وعبدالرحمان رحمتینیز در حوزه سنندج ثبت نام که متعاقبا می تواند به حوزه پاوه واورامانات تغییر حوزه دهد.

با این احتساب تعداد ثبت نام کنندگان به 34 نفر رسیده است که براساس شنیده ها 10 نفر از این داوطلبان توسط هیئت اجرایی نیز که براساس ماده 50 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی موظفند تا پایان روز چهاردهم دیماه نظر نهایی خود را در مورد صلاحیت کاندیداها مشخص و از روز پانزدهم به آنان اعلام نمایند، رد صلاحیت شده اند.

شنیده ها حاکی از آن است که 24 نفر از این داوطلبان تایید صلاحیت شده اند و در این راستا کسانی نیز که رد صلاحیت شده اند می توانند از روز 16 دیماه بمدت 4 روز شکایات خود را به هیات نظارت استان ارائه دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد