یک پیروزی و یک شکست در مسابقات فوتسال لیگ برتر استان توسط نمایندگان پاوه

سرویس: ورزشیکد خبر: 293762|11:03 - 1394/10/13
نسخه چاپی
یک پیروزی و یک شکست در مسابقات فوتسال لیگ برتر استان توسط نمایندگان پاوه
مسابقات فوتسال لیگ برتر استان از پنج شنبه آغاز شد که در پایان هفته اول نمایندگان شهرستان به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

به گزارشهزار ماسوله، از گروه اول این مسابقات روز جمعه مورخ ۹۴/۱۰/۱۱ و راس ساعت ۱۴تیم تیرچه و بلوک در اسلام آباد غرب به مصاف فرش محمدی آن شهرستان رفت که در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد تا اولین سه امتیاز شیرین خارج از خانه را از آن خود کند.
برای تیم تیرچه و بلوک در این مسابقه آقایان احسان احمدی ۲گل و یوسف عبدالهی گلزنی نمودند شایان ذکر است این تیم با مربیگری آقای سلام حسینی و سرپرستی آقای جبار حسینی در این دوره از مسابقات حضور دارد.
تیم شهید چمران دیگر نماینده شهرستان علی رغم شایستگی نتیجه را به عکسباران روانسر واگذار نمود.
در دیگر مسابقه این هفته و در روز پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۱۰ و راس ساعت ۱۴ در محل سالن بصیرت روانسر تیم شهید چمران مهمان تیم عکسباران بود که پایان این مسابقه و علی رغم شایستگی نماینده پاوه در نهایت با نتیجه ۳بر ۲مقابل حریف خود متقبل شکست شد
از نکات حایز اهمیت این مسابقه حضور پرشور تماشاگران روانسری در سالن مسابقه و تشویق پرشور نماینده روانسر بود که امید است در مسابقاتی که به میزبانی پاوه برگزار میگردد ورزش دوستان عزیز با حضور در سالن مسابقه زمینه موفقیت هر چه بیشتر نمایندگان شایسته شهرستان را فراهم نمایند.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد