مردم شهرستان پاوه در آستانه ششمین سالگرد 9 دی از اهمیت این حماسه گفتند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293735|22:29 - 1394/10/07
نسخه چاپی
مردم شهرستان پاوه در آستانه ششمین سالگرد 9 دی از اهمیت این حماسه گفتند
یکی از ویژگی های مهم حماسه 9 دی ماه مردمی بودن آن و حضور اقشار مختلف مردم در این رویداد مهم تاریخ انقلاب است.

به گزارشهزار ماسوله، یکی از ویژگی های مهم حماسه 9 دی ماه مردمی بودن آن و حضور اقشار مختلف مردم در این رویداد مهم تاریخ انقلاب است.

حماسه تاریخی 9 دی با آشکار ساختن ظرفیت انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان، بستر رشد بیداری اسلامی در منطقه را هموار ساخت.

از آنجایی که ملت ایران همواره در عرصه های مختلف پشتوانه مهمی برای انقلاب محسوب شده اند، در آستانه ششمین سالگرد این حماسه باز هم اقشار مختلف مردم بر اهمیت این رویداد مهم تاکید کردند.

ایرج محمدی با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه 9 دی، در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: حماسه 9 دی یک حرکت عظیم مردمی بود و این حرکت برای همیشه در تاریخ و ذهن مردم ماندگار شد.

وی افزود:ملت ایران در جریان 9 دی 88 پایبندی خود را به انقلاب نظام و رهبری ثابت کردند و با بصیرت و آگاهی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

وی گفت:در اين روز ماندگار و تاريخی ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت .

یکی از کشتی گیران اسبق شهرستان پاوه نیز در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت:  روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ايران نشان دادند که درپایبندی خود به انقلاب نظام و رهبری ثابت قدم هسند.

بلال کریمی افزود:حماسه 9 دی یک حرکت عظیم مردمی بود که به صورت خودجوش از انقلاب و نظام دفاع کردند.

 

دیگر شهروند پاوه ای در گفتگو با خبرنگار ما در این باره اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه یک حرکت مردمی در جهت حمایت از رهبری و انقلاب بود که به خیابان ها آمدند تا نشان دهند که به نظام و رهبری پایبند هستند.

مسعود حسام پناه افزود: اقشار مختلف مردم در این روز با بصیرت و آگاهیجواب دندان شکنی به فتنه گران و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی دادند که آن توطئه ها را خنثی کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد