کسب مقام دوم در مسابقات پینگ پنگ دانشجویان تهران توسط ورزشکار پاوه

سرویس: ورزشیکد خبر: 293733|18:20 - 1394/10/06
نسخه چاپی
کسب مقام دوم  در مسابقات پینگ پنگ دانشجویان تهران توسط ورزشکار پاوه
خانم فاطمه احمد پور ورزشکار بانو شهرستان پاوه و عضو تیم پینگ پنگ دانشگاه خوارزمی تهران در مسابقات قهرمانی دانشجویان تهران و در قالب تیم دانشگاه خوارزمی و مسابقات انفرادی و دوبل مقام دوم را به دست آورد.

به گزارشهزار ماسوله، خانم فاطمه احمد پور ورزشکار بانو شهرستان پاوه و عضو تیم پینگ پنگ دانشگاه خوارزمی تهران در مسابقات قهرمانی دانشجویان تهران و در قالب تیم دانشگاه خوارزمی و مسابقات انفرادی و دوبل مقام دوم را به دست آورد و جواز حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور در تابستان آینده را نیز به دست آورد.

مسابقات قهرمانی پینگ پنگ دانشجویان دانشگاههای تهران در روزهای سی آذر و یک دی ۱۳۹۴ برگزار گردید که خانم فاطمه احمد پور ورزشکار ارزنده شهرستان و عضو تیم دانشگاه خوارزمی موفق به کسب سه مقام دومی این مسابقات شد.
خانم احمد پور در مسابقات انفرادی با چهار برد و یک باخت دوم شد- در مسابقات دوبل ترکیب خانم احمد پور و قاسمی با ۵برد و یک باخت به مقام دوم دست یافت و همچنین تیم دانشگاه خوارزمی به مقام دوم دست یافت.
شایان ذکر است خانم احمد پور از ورزشکاران رشته پینگ پنگ شهرستان است که در حال حاضر در رشته روانشناسی دانشگاه خوارزمی تهران مشغول تحصیل می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد