جمال ابراهیمی از حضور در عرصه انتخابات مجلس دهم کناره گیری کرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293718|11:53 - 1394/10/04
نسخه چاپی
جمال ابراهیمی از حضور در عرصه انتخابات مجلس دهم کناره گیری کرد
جمال ابراهیمی از حضور در عرصه انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات کناره گیری کرد.

به گزارشهزار ماسوله، جمال ابراهیمی که حضور خود را برای کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات اعلام نموده بودباصدور بیانیه ای ضمن تمجید وتجلیل از همراهان وحامیان انصراف خویش را به شرح ذیل اعلام نمودند.

بنام خداوند سبحان

 

مردم شریف و بزرگوار اورامانات

 

با سلام و تحیات الهی معروض میدارد، اینجانب جمال ابراهیمی که بنابرپیشنهاد جمعی از بزرگان و خردمندان دیار اهورایی هورامان به منظور خدمتگزاری به مردم فهیم خطه ی سرسبز اورامانات قصد نامزدی دردهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه پاوه واورامانات بمنظور رفع تنگناها و کاستن ازمحرومیت ها پای به عرصه رقابت نهادم.

 

تا با اقتباس به تجارب کاری وتوان مدیریت اجرایی وآشنایی با مسائل سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی منطقه در این مسیر سخت وطاقت فرسا گام برداشته و به مدد همراهی مردم فهیم در جهت زدون محرومیت درسیمای شهرستان های تابعه اورامانات اهتمام  لازم را معمول نمایم.

 

درپیشینیه کاری با پرهیز ازمصلحت اندیشیهمواره، شجاعت را درچارچوب قوانین ومقررات به عنوان شخیصه ی شخصیتی در راستای احقاق حق مردم بکار می بستم تا به سبب مصونیت قضایی فراتراز انتظار درقبال دولتمردان بمنظور مطالبه موکلان رصد ودنبال نموایم ولحظه ای از حقوق آنان کوتاه نیامده به امید که تصویری از نماینده ی خدوم را در این دیار همسان سایر نمایندگان ساعی ، به عرصه ی ظهور رسانم. واحساس بودن را در وجود موکلین خویش زنده نمایم.

 

اینک بنا بردلایلی مسیر را برای ادامه فعالیت هموار نمی بینم وبا رایزنی ومشورت با اهل شور وشعوردراین دوره تا نوبت بعدی از رقابت درجهت کسب کرسی خدمت از ادامه رقابت کناره گیری نموده وبدینوسیلهانصراف خویشرا از کاندیداتوری درانتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه پاوه واورامانات اعلام می نمایم

 

دراین راستا ازهمه عزیزانی (شهروندان محترم شهرستان های پاوه، جوانرود وروانسر) که دراین مدت نسبت به بنده لطف ومحبت داشته اند وبا تشکیل جلسات، ملاقات حضوری و تماس تلفنی اعلام حمایت نموده اند، قدردان زحمات بزرگواران بوده واز صمیم قلب ازهمراهی آنان سپاسگذارم وسعادت دنیا وآخرت را برای شان همچنان مسألت می نمایم.

 

درادامه امیدوار وآرزو می نمایم،  مردم فهیم منطقه با احساس مسئولیت وافر پای صندوق های رأی آیند وبا انتخاب فردی اصلح ، متعهدبه پیگیری دیدگاهها ونظرات اقوام مختلف درگستره ی اورامان باشند،نماینده ای که مشفقانه ومخلصانه جایگاه رفیع این دیار را والاتر از حال ببیند وبرای تعالی آن بیش ازپیش بکوشد. ان شاءالله

 

ارادتمند همگی جمال ابراهیمی

۹۴/۱۰/۳

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد