آرمانهای انقلاب را باید در نظام جمهوری اسلامی حفظ کنیم/در روز نهم دی ملت سرافراز حمایت قاطع خود را به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293709|01:32 - 1394/10/03
نسخه چاپی
آرمانهای انقلاب را باید در نظام جمهوری اسلامی حفظ کنیم/در روز نهم دی ملت سرافراز حمایت قاطع خود را به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند
در روز نهم دی ماه، ملت همیشه در صحنه مسیر انقلاب و جمهوری اسلامی را به مسیر اصلی خود بازگردانند و حمایت قاطع و تام خود را به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

به گزارشهزار ماسوله،نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلسنیز در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: دقیقا چهار سال پیش ما با قصد خدمتگزاری به ملت شریف اورامانات و با شعار عمل و دین مداری و مردم باوری و دفاع از حق و عدالت با تمام وجود به ثبت نام انتخابات مجلس نهم اقدام نمودم .

دکتر نعمت الله منوچهری افزود: اکنون پس از گذشت 4 سال با تمام توان و شبانه روزی ، شجاعت و شهامت ، چشمی بینا و زبانی گویا برای آنچه که این ملت خواهان آن هستند بودم.

وی گفت: تمام هستی و آرامش خود را نیز بر کار این نمایندگی و خدمتگزاری گذاشته ام.

وی ادامه داد: تمام وظایف نمایندگی را در تمام ابعاد انجام داده ام و چون حوزه نمایندگی پاوه و اورامانات با دیگر حوزه ها فرق دارد از جزئی ترین کارهای شهروندان تا کارهای کلان کشوری به نماینده ربط داده می شود.

منوچهری گفت: در طول این چهار سال وظیفه امانت داری خود را با پاکی و صداقت نسبت به ملت خوب انجام داده ام و با دفاع از حق و عدالت و مبارزه با تخلفات حضور داشته ام.

وی تصریح کرد: پس از گذشت 4 سال اکنون این امانت را به ملت تحویل و با کمال سادگی و صداقت تقدیم می کنم.

وی گفت: در دوران نمایندگی اینجانب دولت با وجود تحریم های غربی با کمبود اعتبارات مواجه بود که آن هم بر طرحهای اقتصادی و اشتغالزایی تاثیر بسزایی گذاشت.

وی دو ملاک ناظر بودن خداوند بر اعمال و رفتار ما و وجدان عمومی مردم در روئیت بر عملکرد نماینده و مقایسه اموال نماینده مجلس در قبل از رفتن به مجلس و بعد از اتمام دوره نمایندگی را برای ارزیابی عملکرد خود عنوان کرد و گفت: من الان به عنوان یک کاندیدای انتخابات مجلس دهم می گویم که اگر من خالصانه برای رضای خداوند و خدمتگزاری به مردم پا در این عرصه نهاده ام و اگر توان خدمتگزاری به مردم را دارم، مجددا ثبت نام می نمایم و در غیر این صورت که برای رضای خداوند و خدمتگزاری به مردم نباشد خواهان این نمایندگی نخواهم بود.

وی در پایان با بیان اینکه رای هر فرد در سرنوشت بقیه افراد موثر خواهد بود و سرنوشت کل ملت را تعیین خواهد کرد گفت: انتظار دارم که مردم با درایت و آگاهی و بصیرت و با شناختی که از کاندیداها و توانمنمدیهای آنان دارند، رای خود را داخل صندوق های اخذ رای بریزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره حماسه نهم دی گفت: حماسه نهم دی به عنوان آنکه در آن روز جریاناتی در مسیری غیر از مسیر اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حرکت بود ، به وقوع پیوست.


دکتر نعمت الله منوچهری افزود: ما با تابع و پیرو بودن از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، ارزشهای انقلاب را جدای از جمهوری اسلامی نمی دانیم.

وی با بیان اینکه آرمانهای انقلاب را باید در نظام جمهوری اسلامی حفظ کنیم گفت: جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان و حاصل حماسه های انقلابی است .

وی در پایان گفت: در روز نهم دی ماه، ملت همیشه در صحنه مسیر انقلاب و جمهوری اسلامی را به مسیر اصلی خود بازگردانند و حمایت قاطع و تام خود را به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد