تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال پاوه به مقام دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان دست یافت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293706|10:11 - 1394/10/02
نسخه چاپی
تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال پاوه به مقام دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان دست یافت
از سری مسابقات فوتسال بانوان لیگ برتر استان که با حضور پنج تیم کرمانشاه ، بیستون ، هیئت فوتبال پاوه ، روانسر ، بیستون و اسلام آباد به صورت دوره ای و به میزبانی کرمانشاه برگزار شدند ، نماینده پاوه با دو برد ویک تساوی و یک باخت و بعد از تیم کرمانشاه که قهرمان این مسابقات شد ،مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص داد .

به گزارشهزار ماسوله، از سری مسابقات فوتسال بانوان لیگ برتر استان که با حضور پنج تیم کرمانشاه ، بیستون ، هیئت فوتبال پاوه ، روانسر ، بیستون و اسلام آباد به صورت دوره ای و به میزبانی کرمانشاه برگزار شدند ، نماینده پاوه با دو برد ویک تساوی و یک باخت و بعد از تیم کرمانشاه که قهرمان این مسابقات شد ،مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص داد .

نماینده پاوه در مسابقه اول خود که تیم فوتسال بیستون بود با دو گل ژینو رستمی متوقف شد و مسابقه را با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان برد . مسابقه دوم این تیم مقابل تیم قدرتمند کرمانشاه بود که مسابقه را با نتیجه پنج بر سه به حریف خود واگذار نمود ، هر سه گل تیم پاوه را خانم ژینو رستمی به ثمر رساند .

در هفته سوم نماینده پاوه مقابل تیم روانسر قرار گرفت که موفق شد با دو گل ژینو رستمی و یک گل صبا رحیمیان با نتیجه سه بر دو تیم روانسر را شکست دهد .

در هفته پایانی نیز که روز دوشنبه ۲۸ آذرماه برگزار شد بانوان پاوه ای موفق شدند تیم اسلام آباد را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و با کسب هفت امتیاز نایب قهرمان این مسابقات شود . زننده گلهای نماینده پاوه مقابل اسلام آباد خانم ها ژینو رستمی و صبا رحیمیان بودند . بازیکنان تیم فوتسال بانوان پاوه خانم ها ژینا بابایی ، شکوفه محمدی ، نرگس رحمانی ، شکیبا احمدی ، دنیا کریمی ، مژده رجبی ، ژینو رستمی ، نسیبه امینی ، صبا رحیمیان ، آزین محمودی نیان احمدی ندا قادریان ، هانیه سعدالهی و رقیه خسروی به سرمربیگری خانم تهمینه صیدی بودند .

لازم به ذکر است که تیم بانوان پاوه برای اولین بار است که در این مسابقات شرکت می کنند و بیشتر از شش ماه است که زیر نظر مربی برتر سال ۱۳۹۳ ایران خانم تهمینه صیدی آموزش می بینند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد