در چهارمین روز از ثبت نام انتخابات؛

جوانترین کاندیدای انتخابات مجلس دهم هم آمد/بهزاد صدری هم به جمع 12 نفر پیوست

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293701|11:35 - 1394/10/01
نسخه چاپی
جوانترین کاندیدای انتخابات مجلس دهم هم آمد/بهزاد صدری هم به جمع 12 نفر پیوست
در چهارمین روز از ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات صبح امروز در فرمانداری‌ پاوه بهزاد صدری هم ثبت نام کرد.

به گزارشهزار ماسوله، در چهارمین روز از ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات صبح امروز در فرمانداری‌ پاوه بهزاد صدری هم ثبت نام کرد.

براساس آخرین گزارش دریافتیبهزاد صدری از پاوهنیز به جمع 12 نفره ثبت نام شدگان کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات پیوست.

پیش تر شهاب نادری، دکتر مجید درویشی، مصطفی محمدی، سید نوزاد سلیمانی، دکتر نعمت الله منوچهری، دکتر نظیف محمدی، محمد تقی رستمی ، محمد علی رضایی، سید صوفی میرانی ، عبدالرحمان رحمتی،نوری کریمی ، بهرام کرمی خواهبا ثبت نام ، کاندیاتوری خود را برای انتخابات مجلس دهم اعلام کردند و بهزاد صدری از پاوه نیز به این جمع 12 نفره پیوست.

 

در سوابق علمی – پژوهشی و اجرایی بهزاد صدریمی توان به تدریس در دانشگاه‌های سطح تهران، کردستان و اصفهان، عضویت در شورای زیرساخت بانک بین‌المللی پارسه (در شرف تأسیس) و دعوت به سخنرانی از دانشگاه لندن در سال ۲۰۱۲ پیرامون بحث URBAN CHANGE IN IRAN اشاره کرد.

مهندس صدریمتولد 1364 دارای دو مدرک بین المللی زبان تافل و تولیمو و صاحب تألیفات متعدد در مجلات داخل و خارج از کشور می باشد و سخنرانی در سمینارهای متعدد ملی و همچنین مدیریت دهها پروژه شهری در کشور را می توان از کارنامه این جوان و نخبه اوراماناتی برشمرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد