دکتر مجید درویشی:

قانون مداری و تعهد پذیری در قبال قانون اصول تخصصی یک نماینده و قانون گذار است/حماسه نهم دی را قاطعانه حمایت کرده و خواهم کرد

کد خبر: 293688|10:07 - 1394/10/01
نسخه چاپی
قانون مداری و تعهد پذیری در قبال قانون اصول تخصصی یک نماینده و قانون گذار است/حماسه نهم دی را قاطعانه حمایت کرده و خواهم کرد
دکتر مجید درویشی گفت: حماسه نهم دی ماه به عنوان یک حرکت که دست فتنه گران را از خاک پاک مملکت ما خارج شود، قاطعانه حمایت کرده و خواهم کرد.

به گزارشهزار ماسوله، دکتر مجید درویشی اصلاح طلب معتدل کاندیدای انتخابات مجلس دهم در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با توکل بر خداوند و حمایت و دلگرمی همشیه مردم بیدار منطقه اورامانات که سابقه نه دوره انتخابات در مجلس شورای اسلامی و با مشارکت فعالانه دارند، حضور پیدا کرده ام.

وی با بیان اینکه اکنون هیچ شعاری را اظهار نمی دارم افزود: صداقت، اصالت، عدالت، تعهد و تخصص چهار اصل اساسی است که می تواند ایجاد باور و اطمینان در بین مردم ایجاد کند.

وی گفت: اگر کسی در این عرصه به عنوان وکیل مردم حضور می یابد باید متفاوت از آنچه که قبلا بوده است عمل نماید .

وی ادامه داد: با کمال تاسف و با جرات بیان می کنم که آنچه که در بین ملت زمزمه خواهد شد در مورد عزیزانی که به عنوان نماینده تشریف برده اند شاید آنطور که باید و شاید است به مطالبات مردم رسیدگی نشده و انتظار نیز آن نیست که هرکس به عنوان نماینده وکیل مردم انتخاب شود کل سیستم اورامانات را به لحاظ مختلف تغییر دهد.

وی تصریح کرد: مردم با امید به صحنه انتخابات حضور می یابند و یک نماینده را برای دفاع از حق و حقوق خود انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: قانون و قانون مداری و تعهد پذیری در قبال قانون اصول تخصصی یک نماینده و قانون گذار است .

وی افزود:جایگاه و اهمیت نماینده در قانون اساسی به تفسیر ،توضیح داده شده است نماینده ای می تواند موفق باشد که در چارچوب قانون و براساس پاسخ به نیاز و مطالبات به حق مردم جواب داده و به مجلس وارد شود.

وی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نماینده ای را خواهد پذیرفت که بتواند مطالبات خاص مردم را به دولت جهت حل و فصل وارد نماید.

وی تصریح کرد : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس امسال باید تخصصی و در تعامل با دولت باشد و نه در تقابل با ان.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت آغاز حماسه نهم دی اظهار کرد: به عنوان حرکتی در دفاع از اصل ولایت فقیه و به عنوان اصلی از قانون اساسی به آن اعتقاد دارم .

دکتر مجید درویشی افزود: مواد قانون اساسی هرچه باشد فصل و الخطاب ما است بنابر این حرکت نهم دی را حمایت کرده و از این حرکت نیز سهیم بوده و خواهم بود.

وی گفت: به عنوان یک حرکت که دست فتنه گران را از خاک پاک مملکت ما خارج شود قاطعانه حمایت کرده و خواهم کرد.

وی ادامه داد: کاملا هم اعتقاد دارم که باید آن آنچه که ولایت مدار و اعتقاد به آن است حتما با حضور فعال در صحنه راهپیمایی نهم دی که یادآور همان ولایت مداری و عشق به ولایت مداری است شرکت کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد