داغ شدن تنور انتخابات در شهرستان پاوه با آغاز ثبت نام از کاندیداهای مجلس دهم/گفتمان با تنی چند از کاندیداها

سرویس: سیاسیکد خبر: 293686|00:17 - 1394/09/29
نسخه چاپی
داغ شدن تنور انتخابات در شهرستان پاوه با آغاز ثبت نام از کاندیداهای مجلس دهم/گفتمان با تنی چند از کاندیداها
صبح روز شنبه 28 آذر ماه، ثبت نام از کاندیداهای مجلس دهم در شهرستان پاوه به طور رسمی آغاز شد.

به گزارشهزار ماسوله، اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در سطح کشور،آغاز و در حوزه انتخابیه پاوه و اورمانات 8 نفر از کاندیداهای مجلس دهم صبح امروز در فرمانداری پاوه و یک نفر نیز در وزارت کشور ثبت نام نمودند.

بر این اساس ثبت نام که از 28 تا 4 دی ماه ادامه دارد در اولین روز برای حوزه انتخابیه پاوه و اوراماناتشهاب نادری، دکتر مجید درویشی، مصطفی محمدی، سید نوزاد سلیمانی، دکتر نعمت الله منوچهری، دکتر نظیف محمدی، محمد تقی رستمی و محمد علی رضاییتا پایان وقت اداری امروز در فرمانداری پاوه وسید صوفی میرانینیز در وزارت کشور ثبت نام کردند.

سایت خبری تحلیلی هزارماسوله در جهت شفاف سازی اهداف و گفتمان هریک از کاندیداها جهت شناخت و آگاهی بیشتر مردم بر انتخاب اصلح ترین نامزد این دوره از انتخابات، همواره در این راستا حرکت خواهد کرد بر همین اساس مصاحبه هایی چند را با تعدادی از این کاندیداها در اولین روز از ثبت نام تهیه و به شرح ذیل ارائه خواهد داد.

 

فرماندار پاوهصبح امروز در گفتگویی اظهار داشت: با شروع ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در سراسر کشور، در شهرستان پاوه نیز با مهیا نمودن امکانات لازم این امر مهم در حال انجام است.

پرویز ایده پور افزود: تا پایان وقت اداری امروز 8 نفر در این محل اقدام به ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه اعضای اتنخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس دهم مشترک می باشند گفت: در روزهای اخیر انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان شهرستان پاوه انجام گرفته بود که امروز با آغاز رسمی انتخابات مجلس دهم نیز اعضای هیئت اجرای انتخابات خبرگان رهبری به عنوان اعضای انتخابات مجلس دهم نیز تعیین و انتخاب شدند.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلسنیز در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: دقیقا چهار سال پیش ما با قصد خدمتگزاری به ملت شریف اورامانات و با شعار عمل و دین مداری و مردم باوری و دفاع از حق و عدالت با تمام وجود به ثبت نام انتخابات مجلس نهم اقدام نمودم .

دکتر نعمت الله منوچهری افزود: اکنون پس از گذشت 4 سال با تمام توان و شبانه روزی ، شجاعت و شهامت ، چشمی بینا و زبانی گویا برای آنچه که این ملت خواهان آن هستند بودم.

وی گفت: تمام هستی و آرامش خود را نیز بر کار این نمایندگی و خدمتگزاری گذاشته ام.

وی ادامه داد: تمام وظایف نمایندگی را در تمام ابعاد انجام داده ام و چون حوزه نمایندگی پاوه و اورامانات با دیگر حوزه ها فرق دارد از جزئی ترین کارهای شهروندان تا کارهای کلان کشوری به نماینده ربط داده می شود.

منوچهری گفت: در طول این چهار سال وظیفه امانت داری خود را با پاکی و صداقت نسبت به ملت خوب انجام داده ام و با دفاع از حق و عدالت و مبارزه با تخلفات حضور داشته ام.

وی تصریح کرد: پس از گذشت 4 سال اکنون این امانت را به ملت تحویل و با کمال سادگی و صداقت تقدیم می کنم.

وی گفت: در دوران نمایندگی اینجانب دولت با وجود تحریم های غربی با کمبود اعتبارات مواجه بود که آن هم بر طرحهای اقتصادی و اشتغالزایی تاثیر بسزایی گذاشت.

وی دو ملاک ناظر بودن خداوند بر اعمال و رفتار ما و وجدان عمومی مردم در روئیت بر عملکرد نماینده و مقایسه اموال نماینده مجلس در قبل از رفتن به مجلس و بعد از اتمام دوره نمایندگی را برای ارزیابی عملکرد خود عنوان کرد و گفت: من الان به عنوان یک کاندیدای انتخابات مجلس دهم می گویم که اگر من خالصانه برای رضای خداوند و خدمتگزاری به مردم پا در این عرصه نهاده ام و اگر توان خدمتگزاری به مردم را دارم، مجددا ثبت نام می نمایم و در غیر این صورت که برای رضای خداوند و خدمتگزاری به مردم نباشد خواهان این نمایندگی نخواهم بود.

وی در پایان با بیان اینکه رای هر فرد در سرنوشت بقیه افراد موثر خواهد بود و سرنوشت کل ملت را تعیین خواهد کرد گفت: انتظار دارم که مردم با درایت و آگاهی و بصیرت و با شناختی که از کاندیداها و توانمنمدیهای آنان دارند، رای خود را داخل صندوق های اخذ رای بریزند.

صبح امروزشهاب نادریاولین داوطلب انتخابات مجلس دهم نیز در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: امروز به عنوان روز اول ثبت نام نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده و در محل حوزه پاوه اورامانات شروع به ثبت نام نمودم.

وی با بیان اینکه عده ای از افراد ،مجلس شورای اسلامی را ملک شخصی خود می دانند افزود: حضور ما در این عرصه در راستای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی و ... است که ان شاالله بتوانم در این عرصه خوب عمل نمایم.

وی شعار خود را توسعه اقتصادی و اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: همواره مشکلات اصلی این مناطق اشتغالزایی بوده و ان شاالله با همین شعار به عرصه میدان خواهم آمد.

دکتر مجید درویشیدیگر کاندیدای انتخابات مجلس دهم در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با توکل بر خداوند و حمایت و دلگرمی همشیه مردم بیدار منطقه اورامانات که سابقه نه دوره انتخابات در مجلس شورای اسلامی ومشارکت فعالانه را دارند، حضور پیدا کرده ام.

وی با بیان اینکه اکنون هیچ شعاری را اظهار نمی دارم افزود: صداقت، اصالت، عدالت، تعهد و تخصص چهار اصل اساسی است که می تواند ایجاد باور و اطمینان در بین مردم ایجاد کند.

وی گفت: اگر کسی در این عرصه به عنوان وکیل مردم حضور می یابد باید متفاوت از آنچه که قبلا بوده است عمل نماید .

وی ادامه داد: با کمال تاسف و با جرات بیان می کنم که آنچه که در بین ملت زمزمه خواهد شد در مورد عزیزانی که به عنوان نماینده تشریف برده اند شاید آنطور که باید و شاید است به مطالبات مردم رسیدگی نشده و انتظار نیز آن نیست که هرکس به عنوان نماینده وکیل مردم انتخاب شود کل سیستم اورامانات را به لحاظ مختلف تغییر دهد.

وی تصریح کرد: مردم با امید به صحنه انتخابات حضور می یابند و یک نماینده را برای دفاع از حق و حقوق خود انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: قانون و قانون مداری و تعهد پذیری در قبال قانون اصول تخصصی یک نماینده و قانون گذار است .

وی افزود:جایگاه و اهمیت نماینده در قانون اساسی به تفسیر ،توضیح داده شده است نماینده ای می تواند موفق باشد که در چارچوب قانون و براساس پاسخ به نیاز و مطالبات به حق مردم جواب داده و به مجلس وارد شود.

وی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نماینده ای را خواهد پذیرفت که بتواند مطالبات خاص مردم را به دولت جهت حل و فصل وارد نماید.

وی تصریح کرد : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس امسال باید تخصصی و در تعامل با دولت باشد و نه در تقابل با ان.

دکتر نظیف محمدیدیگر کاندیدای انتخابات مجلس دهم نیز در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: یکی از رخدادهای سیاسی و اجتماعی مهم ما که در اسفند 94 اتفاق می افتد انتخابات مجلس خبرگان و مجلس دهم است .

وی افزود: بنا به فرموده امام راحل مجلس در راس همه امور است و به فرموده ایشان هم بنده به عنوان فرزند انقلاب و نظام احساس دین و تکلیف کرده و در این عرصه سیاسی و اجتماعی ورود کرده و ان شاالله افرادی به مجلس راه یابند که قانون اساسی را به عنوان میثاقی قبول داشته و با تبعیت از قانون اساسی گفتمان انها گفتمان انقلاب و نظام باشند.

 

گفتنی است پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا 5 اسفند ادامه خواهد یافت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد