پرویز ایده پور مطرح کرد:

آمادگی کامل برای ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293673|21:33 - 1394/09/26
نسخه چاپی
آمادگی کامل برای ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات
فرماندار پاوه گفت: فرمانداری پاوه به عنوان مرکز حوزه انتخابیه اورامانات آمادگی کامل را برای روند ثبت نام و اجرای انتخابات از کاندیداها دارد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص چگونگی ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: فرمانداری پاوه به عنوان مرکز حوزه انتخابیه اورامانات آمادگی کامل را برای روند ثبت نام و اجرای انتخابات از کاندیداها دارد.

پرویز ایده پور افزود: تمامی امکانات لازم را برای ثبت نام از کاندیداها فراهم نموده و به محض وصول دستور آغاز انتخابات از وزارت کشور، ما آماده ارائه خدمات به نامزدهای انتخابات مجلس دهم در پاوه و اورامانات خواهیم بود.

وی گفت: به طور کلی آنچه که قانون ، ساز و کارهای روند ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس دهم را اعمال نموده است در فرمانداری پاوه آماده کرده ایم.

وی ادامه داد: با آغاز ثبت نام از کاندیادهای انتخابات مجلس دهم از روز 28 ما بر اساس قانون و براساس مواد 31 و 32 قانون ، 30 نفر معتمد محلی از اقشار مختلف مردم را به هیئت نظارت معرفی و از بین این تعداد 8 نفر را به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس دهم انتخاب خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: اکنون نیز 8 نفر را به عنوان اعضای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان پاوه انتخاب کرده ایم.

 

ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز شنبه، 28  آذر آغا و تا 4 دی ماه ادامه دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد