اجرای طرح ساماندهی ماشین های فروش میوه در سطح شهر پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293656|20:57 - 1394/09/22
نسخه چاپی
اجرای طرح ساماندهی ماشین های فروش میوه در سطح شهر پاوه
شهردار پاوه از اجرای طرح ساماندهی ماشین های فروش میوه در سطح شهر پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، شهردار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما درباره ساماندهی ماشینهای میوه فروش سطح شهر اظهار داشت:در اقدامی هماهنگ از سوی شهرداری ونیروی انتظامی و پلیس راهنمایی ورانندگی پاوهوانت‌های میوه فروش در سطح شهر پاوه جمع آوری و در نقاط مشخصی در پاوه ساماندهی شدند.

علی محمد میری با بیان اینکه حضور وانتهای فروش میوه ، چهره شهر پاوه را زشت و باعث ایجاد مشکلاتی در ترافیک شده بود افزود: این طرح در راستای تبصره ۱بند۲ماده ۵۵قانون شهرداریها مبنی برآزادسازی حریم سواره روهای شهری توسط ماموران شهرداری ، امروز اجرا شد.

وی اهداف این طرح را آزاد سازی حریم سواره روهای شهری،روان سازی ترافیک و رفع آلودگیهای دیداری و شنیداری اعلام کرد و گفت: رعایت نظم و انضباط ترافیکی در معابر درون شهری از مهم ترین دستاوردهای این طرح می باشد.

شهردار پاوه تصریح کرد: دو نقطه ترمینال قدیم و خیابان آرامگاه روبروی حوزه بسیج برای ساماندهی و استقرار این وانت های فروش میوه در نظر گرفته شده است که شهروندان می توانند جهت جلوگیری از هرگونه ترافیک ناشی از توقف خوردوها در برخی از نقاط شهر ، با خرید در نقاط مذکور نقش بسزایی را ایفا نمایند.

وی در پایان گفت: علاوه بر انکه ساماندهی این وانتها چهره جدید و زیبایی به شهربخشیده است، شهرداری پاوه خدمات مرود نیاز را در این محل به این عرضه کنندگان میوه ارائه خواهد داد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد