شهریاری خبر داد:

محور ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه تته بازگشایی شد/تا شروع مجدد بارش ها، تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293649|21:30 - 1394/09/19
نسخه چاپی
محور ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه تته بازگشایی شد/تا شروع مجدد بارش ها، تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه از بازگشایی مجدد محور ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه تته خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: به جهت تردد و رفاه حال مردم پاوه و مریوان و به دلیل آبگیری سد داریان و مسدود شدن جاده جایگزین هورامان در بین این دو شهرستان ، مجددا محور ارتباطی پاو-مریوان را در گردنه تته بازگشایی نمودیم.

ابراهیم شهریاری افزود: با تلاش نیروهای راهداری شهرستان پاوه و به دلیل عدم بارش ها در این چند روز مسیر ارتباطی پاوه مریوان را در گردنه تته که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی این گردنه با وجود 4 متر برف، کاری سخت و مشکل بود گفت: به دلیل مسدود شدن مسیر جایگزین ارتباطی پاوه مریوان با آبگیری سد داریان، عملا تردد مردم به مریوان یا برعکس از راه سنندج با سختی امکان پذیر بود.

وی ادامه داد: تا احداث جاده ای جدید در بالاتر از سد داریان که تا حدود یک ماه دیگر به طول می انجامد، با بازگشایی گردنه تته، تردد از این مسیر امکان پذیر است.

شهریاری تصریح کرد: با شروع بارش های جدید در هفته آینده در منطقه، مجددا این گردنه با بارش برف مسدود خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر آنکه تا حوزه استحفاظیه پاوه در گردنه تته بازگشایی شده است، حوزه استحفاظیه سروآباد و مریوان نیز توسط نیروهای راهداری شهرستان پاوه به جهت رفاه حال مردم نیز بازگشایی شده است.

وی در پایان افزود: از صبح فردا تردد در گردنه تته با زنچیر چرخ امکان پذیر است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد