از ریزش دیوار بنیاد مسکن پاوه تا ایجاد ترافیکی سنگین در این شهر/قابل توجه فرماندار پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293648|15:22 - 1394/09/19
نسخه چاپی
از ریزش دیوار بنیاد مسکن پاوه تا ایجاد ترافیکی سنگین در این شهر/قابل توجه فرماندار پاوه
در پي ريزش ديوار بنیاد مسکن پاوه واقع در خیابان ارشاد اسلامی و مسدود شدن این خیابان ، علاوه بر نارضایتی ساکنان این محل در به وجود اوردن مشکلات خاص، باعث ایجاد ترافیک سنگینی در تنها مسیر اصلی مردم فرهنگیان و زمین شهری به مرکز شهر شده است.

به گزارشهزار ماسوله،  پیرو درخواستهای کاربران پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله در مورد تهیه گزارشی از ریزش دیوار بنیاد مسکن و ایجاد مشکلات عدیده همچون مشکلات ترافیکی در پاوه صرفا در توجه خاص مسئولین این گزارش ارائه می گردد.

حادثه ریزش دیوار بنیاد مسکن پاوه ساعت 21:20 روز چهارشنبه 15 مهر ماه که گودبرداري و عميق نمودن محل احداث آن و اختلاف سطح خیابان با عمق محل اين پروژه باعث آن شد، فرماندار شهرستان پاوه در محل وقوع حادثه سهل انگاري پيمانكار ، مهندس ناظر و كارفرما را باعث ريزش این ديوار دانست و گفت: در کمترین زمان ممکن باید دیوار فروریخته تخلیه و بازسازی آن نیز باید ظرف 48 ساعت دیگر، گرچه بازسازی آن به بیش از 10 روز آینده به طول می انجامد، انجام گیرد.

پرویز ایده پور با بيان اينكه خيابان امام محمد غزالي جوابگوي تردد خودورهاي شهری نخواهد بود گفت: چون با توجه به اينكه خیابان ارشاد اسلامی پاوه مسئله تردد این شهر را تحت الشعاع قرار مي دهد بايد در اين زمينه تعجيل در بازسازي آن صورت گيرد.

زمين محل حادثه، با توجه به گودبرداري و عميق نمودن محل احداث آن و اختلاف سطح خیابان با عمق محل اين پروژه متاسفانه منجر به ریزش ديوار واقع در خيابان ارشاد اسلامي با ارتفاع بيش از 10 متر مشرف بر بنياد مسكن در خیابان امام محمد غزالی شد.

اکنون پس از گذشتبیش از دو ماهاز آن حادثه، که عملا منجر به مسدود شدن خیابان ارشاد اسلامی پاوه گردیده است، علاوه بر آنکه موجب نارضایتی ساکنان خیابان ارشاد اسلامی به جهت به وجود آمدن مشکلات عدیده در این خیابان شده است، باعث به وجود آمدنترافیک سنگینیدر خیابان امام محمد غزالی که همه روزه برای شهروندان مشهود است، شده است.

پوزش بنیاد مسکن پاوهاز مردم و شهروندان در به وجود آوردن مشکلات عدیده پس از 20 روز از حادثه و قول مساعد رئیس این سازمان در تسریع اجرای دیوار حائل بتنی و بازگرداندن عبور و تردد در معبر به طول انجامید، عدم پیگیری هایمسئول اجرایی شهرستاننیز در تسریع احداث این دیوار باعث کندی بازسازی آن توسط پیانکار و مهندس ناظر آن شده است.

باید گفت بابی تفاوتی مسئولین امردر بازسازی این دیوار، که در اکثر شهرها ساخت پروژه هایی سنگین تر ، کمتر از ساخت این دیوار فرو ریخته به طول می انجامد ،با ایجاد مشکلات خاصی برای شهروندان در تردد و تشدید نمودن ترافیک سنگین پاوه به سمت خیابان امام محمد غزالی، در صورت بروز هر گونه حوادث اورژانسی مردم شهرک فرهنگیان و زمین شهری ،امید درمان و رسیدگی به آن بیماران را با وجود این ترافیک در تنها مسیر اصلی به بیمارستان پاوه سلب خواهد کرد.

رضا رمضانی از ساکنین شهرک فرهنگیان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در این باره اظهار داشت: در صورت بروز هرگونه عارضه های جسمی در زمانی که ترافیک سنگینی در مسیر اصلی به بیمارستان وجود دارد عملا امکان رسیدن شهروندان به بیمارستان با کندی صورت می گیرد.

یکی از ساکنان خیابان ارشاد اسلامی نیز در خصوص مشکلات خاص این خیابان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: از زمانی که این حادثه در ابتدای خیابان ارشاد اسلامی رخ داده است، ماشین های شهرداری جهت جمع آوری زباله در این محل حضور نمی یابند.

وی افزود: با توجه به اینکه تنها ابتدای این خیابان خراب شده است ماشین های شهرداری جهت جمع آوری زباله می توانند به قسمتهای پایینتر این خیابان که اکثر ساکنان در آن مکان قرار دارند حضور یابند.

اکنون پس از گذشت بیش از دو ماه از وقوع حادثه ، اقدام عملی موثر جهت بازسازی دیوار مذکور صورت نگرفته است با توجه به بارش ها و برودت هوا؛ انجام این امر مهم در مرتفع نمودن مشکات مردم تلاش مضاعفی را می طلبد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد