برگزاری مراسم تقدیر و تودیع از سرکار خانم دکتر مهری رشیدی در پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293646|01:13 - 1394/09/18
نسخه چاپی
برگزاری مراسم تقدیر و تودیع از سرکار خانم دکتر مهری رشیدی در پاوه
مراسم تقدیر و تودیع از سرکار خانم دکتر مهری رشیدی در سالن بهورزی بیمارستان قدس پاوه با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، آیین تجلیل و قدردانی از تلاش‌های سیزده ساله سرکار خانم دکتر مهری رشیدی ، با حضور کارکنان ، پرستاران و پزشکان شبکه بهداشت و درمان پاوه ، در سالن بهورزی بیمارستان قدس پاوه برگزار شد.

در این مراسم هر کدام از حاضرین ضمن بر شمردن جایگاه والای مامایی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات خانم دکتر مهری رشیدی در ارائه خدمات به شهروندان پاوه ، تاثیر گذار بودن وی در جراحی زنان و زایمان در این شهرستان، اعلام و نقش آن را بسیار حساس و ویژه معرفی نمودند.

در ادامه هریک از انان به بیان خاطرات خود در ارتباط با فضایل نیکو و اخلاقی سرکار خانم دکتر مهری رشیدی پرداخته ، و برای وی آرزوی کسب موفقیت را در زمینه های پزشکی از درگاه متعال خواستار شدند. 

سرکار خانم دکتر مهری رشیدی نیز در ادامه زبان را قاصر از قدردانی کارکنان شبکه بهداشت و درمان پاوه خواند و تشکر ویژه خود را از آنان ابراز نمود.

در پایان مراسم نیز از طرف برخی از پزشکان و پرستاران به رسم یاد بود به دکتر مهری رشیدی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و تودیع به عمل آمد.

گفتنی است سرکار خانم دکتر مهری رشیدی 13 سال را به عنوان جراح و متخصص زنان ، زایمان و نازایی در شهرستان پاوه به ارائه خدمت به شهروندان مشغول و اکنون نیز محل خدمت خود را به تهران انتقال داده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد