افت فشار گاز در استان کرمانشاه/ قطعی موقت گاز پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293645|20:53 - 1394/09/17
نسخه چاپی
افت فشار گاز در استان کرمانشاه/ قطعی موقت گاز پاوه
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در روزهای گذشته با افت فشار گاز در استان رو به رو بودیم گفت: روز دوشنبه گاز شهرستان پاوه به صورت موقت قطع شد.

به گزارشهزار ماسوله، سید حمید فانی یزدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این افت فشار گاز به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف گاز مردم ایجاد شد.
وی با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه گاز در استان 10 میلیون متر مکعب است، گفت: در روزهای اخیر با توجه به سردی هوا میزان مصرف روزانه به 14 میلیون متر مکعب افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه اولویت مصرف گاز با مصارف خانگی است، اعلام کرد: پس از بروز افت فشار گاز در استان گاز رسانی به نیروگاه ها قطع و به صنایع بزرگ و پرمصرف نیز محدود شد تا گاز خانگی قطع نشود.
فانی یزدی در خصوص قطعی گاز پاوه گفت: این شهرستان در انتهای خطوط لوله توزیع گاز استان قرار دارد و امکان کاهش افت فشار گاز در این شهرستان بیشتر از سایر نقاط استان است با این حال روز گذشته پس از قطعی گاز نیروهای متخصص به پاوه اعزام شدند و مشکل را برطرف کردند.
وی افزود: استان کرمانشاه در انتهای خطوط توزیع گاز قرار دارد از این رو در حال رایزنی با مسئولان کشوری هستیم تا میزان گاز تزریقی به استان را افزایش دهند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد که با صرفه جویی 10 درصدی مردم در مصرف، قطعی گاز در استان نخواهیم داشت.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد