نشست کمیسیون امنیت اجتماعی پاوه برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293643|20:35 - 1394/09/17
نسخه چاپی
نشست کمیسیون امنیت اجتماعی پاوه برگزار شد
نشست کمیسیون امنیت اجتماعی پاوه با هدف بررسی آسیب های ناشی از ماهواره روز سه شنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا در این نشست که با حضور مسئولان و کارشناسان برگزار شد، فرماندار پاوه با بیان اینکه حل خیلی از مشکلات جامعه از توان مجموعه اداری به تنهایی خارج است گفت: بی توجهی به موضوعات و پنهان کردن مشکلات موجب رشد و توسعه آنها می شود.
پرویز ایده پور مهمترین راهبرد و راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی ناشی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی را تقویت کارهای فرهنگی دانست و افزود: مطالعه و افزایش آگاهی عمومی در زمینه رسانه ها و شبکه های اجتماعی نیز مهم است.
در این نشست مسئولان و کارشناسان آگاهی نداشتن عموم مردم از اهداف و برنامه های ماهواره و شبکه های اجتماعی، عدم آموزش، مقاومت ناآگاهانه در مقابل تغییرات ناشی از حضور رسانه ها، سنتی فکر کردن جامعه، کاهش فرهنگ مطالعه و کار، عدم شناخت از جامعه هدف را مهمترین آسیب های ناشی از ماهواره و برنامه های مخرب آن عنوان کردند.
کارشناسان هچنین آموزش و تخصص همراه با دانش، افزایش سواد رسانه ای در جامعه، بهره مندی از ظرفیت مساجد وعلما ، ایجاد ثبات رسانه ای و تولید محتوایی رسانه های داخلی و به ویژه رسانه ملی، تقویت و حمایت انجمن های مردم نهاد، توجه به فرهنگ و هویت ملی و تقویت اعتقادات و باورهای دینی در جوانان را مهمترین راهکار مقابله با آسیب های ناشی از ماهواره و شبکه های اجتماعی بیان کردند.
شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد