ناکامی "قار قار" رسانه های حامی دولت در کرمانشاه؛

تداوم رویگردانی مردم از اجتماعات حامیان دولت و اصلاح طلبان/ افتضاح گردهمایی های 10 نفره تکرار شد + تصاویر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293611|13:47 - 1394/09/11
نسخه چاپی
تداوم رویگردانی مردم از اجتماعات حامیان دولت و اصلاح طلبان/ افتضاح گردهمایی های 10 نفره تکرار شد + تصاویر
مراسم حامیان دولت و اصلاح طلبان در کرمانشاه حتی با متوسل شدن به مناسک دینی مردم هم از "افتضاح" رهایی نیافت.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مراسم برنامه ریزی شده و از پیش تعیین شده اصلاح طلبان کرمانشاه که قرار بود با سوء استفاده از مناسک دینی مردم برگزار شود با سر افکندگی بانیان آن به پایان رسید.

این مراسم که بعد از فضاحت حضور چند نفری اصلاح طلبان در جلسات سیاسی با حضور عناصر براندازی 88 مانند هادی خامنه ای و رهامی، کمالی از حزب کار و ... برگزار شد از روزها قبل در شبکه های اجتماعی و به صورت پیامکی اطلاع رسانی شده بود و حتی از آن به عنوان بی سابقه ترین تلاش برای گردهمایی اصلاحات یاد می شد.

حامیان دولت در کرمانشاه که جدیدا اخبار خود را در شبکه های اجتماعی با پیشوند "قار قار" (صدای کلاغ خبر رسان که نماد دروغ است) اطلاع رسانی می کنند نیز این همایش را بی نظیر ترین گرهمایی دولتی ها عنوان کرده بودند.

سوء استفاده مشمئز کننده از نام مناسک دینی برای نشان دادن اجتماع مردم به عنوان حامیان سیاسی اصلاحات هدفی بود که با جمع شدن 5 الی 10 نفر در اطراف شخصی به نام هادی زرندی به شکلی مضحک محقق نشد.

این اجتماع با نام حامیان دولت و اصلاح طلبان در حالی بدون استقبال مردمی آنهم در یکی از شلوغ ترین معابر کرمانشاه به پایان رسید که پیشتر شورای مشورتی یکی از سران فتنه در کرمانشاه برای پر کردن سالن از چوب دار ها (فروشندگان گوسفند زنده) استفاده کرده بود.

همچنین کارگزاران کرمانشاه نیز سالن مراسمی با حضور مرعشی را با به کارگیری کارگران پروژه مسکن مهر یکی از اعضای شورای مرکزی خود از خلوتی در آورده بود. پروژه های مسکن مهری که فرصت طلبی کارگزاران در دولت احمدی نژاد آنها را به حزب پیمانکارها رساند.

تصاویری از مراسم با شکوه!!! حامیان دولت و اصلاح طلبان را در بخش تصاویر تکمیلی ببینید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد