برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس نودشه و نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293600|17:09 - 1394/09/09
نسخه چاپی
برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس نودشه و نوسود
همزمان با سراسر كشور مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهر نودشه و نوسود با موضوع “مدرسه ایمن- جامعه ناب‌آور” برگزار گرديد.

به گزارشهزار ماسوله، همزمان با سراسر كشور مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهر نودشه و نوسود با موضوع “مدرسه ایمن- جامعه ناب‌آور”  برگزار گرديد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود هدف از برگزاری این مانور را ارتقاء سطح آمادگی دانش آموزان و مدیریت بحران در زمان بروز حوادث عنوان کرد و در ادامه افزود: برای کاهش تلفات و آمادگی دانش آموزان در زمان بروز حوادث لازم است آموزش های لازم در خصوص نحوه پناه گیری در نقاط امن، رسیدگی به مصدومان، بازگشت امنیت و آسایش پس از بحران و اطفاء حریق به دانش آموزان ارائه گردد.

منصور وهابی برگزاری مانور زلزله را که در واقع مانور شبیه سازی شرایط بحرانی است، به منظور کاهش تلفات و خسارت ناشی از زلزله در مدارس ضروری دانست و در ادامه گفت: باتوجه به ضرورت امر این مانور در ۲۴ واحد آموزشی منطقه و در آموزشگاه های حضرت زینب نوسود و شهیدحاجی نودشه بصورت نمادین و باحضور مسئولین برگزار گردید.

وهابی در خاتمه افزود: برگزاری این مانور می تواند مکمل برنامه های سازمان های مدیریت بحران و هلال احمر باشد و این ظرفیت ها به عنوان زیرشاخه های مجموعه های مذکور در کوچک ترین واحدهای همسایگی نفوذ نموده و با توجه به اطمینان مردم به مدارس، از اثربخشی خوبی برخوردار باشند.

 

در پایان اين مانور نيز حاج ماموستامباركشاهي در ارتباط بافضيلت علم واخلاق براي دانش آموزان سخنانی را بیان نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد