حمید ظاهری خبر داد:

اولین مرکز آموزش فنی وحرفه ای ثابت روستایی استان در روستای زردویی افتتاح شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293598|14:50 - 1394/09/09
نسخه چاپی
اولین مرکز آموزش فنی وحرفه ای ثابت روستایی استان در روستای زردویی افتتاح شد
رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان پاوه گفت: اولین مرکز آموزش فنی وحرفه ای ثابت روستایی در روستای زردویی بخش باینگان شهرستان پاوه از توابع استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان پاوه اظهار داشت: اولین مرکز آموزش فنی وحرفه ای ثابت روستایی استان کرمانشاه در روستای زردویی بخش باینگان شهرستان پاوه افتتاح شد.

حمید ظاهری با اشاره به راه اندازی ۱۰ کارگاه آموزش فنی و مهارتی در روستای زردویی بخش باینگان شهرستان پاوه، گفت: تلاش می شود این روستا تا پایان امسال روستای فاقد بیکار معرفی شود.
وی گفت: این مرکز در راستای توانمندی های روستاییان اقدام به برگزاری ۱۰ کارگاه آموزش های فنی و مهارتی در روستای زردویی بخش باینگان از توابع شهرستان کرده است.
ظاهری ادامه داد: جوانان این روستا با شعار داشتن روستایی فاقد بیکاری با انگیزه ای بالا و اجرای طرح های سازنده تا پایان سال با همت مضاعف تلاش خواهند کرد که زردویی را روستای فاقد بیکار نام گذاری کنند.
ایشان تصریح کرد: این سازمان نیز بر اساس سیاست های خود علاوه بر فعال کردن ۱۰ کارگاه در این روستا، مدرسه ای را از اداره کل آموزش و پرورش در اختیار گرفته و با امکانات خود آن را به عنوان کارگاه های آموزش فنی و مهارتی تجهیز کرده است.
ظاهری با بیان اینکه یک آموزشگاه خصوصی فنی و حرفه ای نیز در این روستا با همکاری فرمانداری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرکز آموزش فنی و حرفه ای در حال فعالیت است، افزود: در این مکان جوانان روستا به عنوان مربی به ارائه آموزش های فنی و حرفه ای می پردازند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد