در سفر یک روزه رازانی به پاوه؛

بازدید استاندار کرمانشاه از "مرز شوشمی" و "سد داریان" پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293589|21:15 - 1394/09/07
نسخه چاپی
بازدید استاندار کرمانشاه از "مرز شوشمی" و "سد داریان" پاوه
در ادامه سفر یک روزه استاندار کرمانشاه به شهرستان پاوه، رازانی از "مرز شوشمی" و "سد دریان" این شهرستان بازدید کرد.

به گزارشهزار ماسوله، در ادامه سفر یک روزه استاندار کرمانشاه به شهرستان پاوه، رازانی از "مرز شوشمی" و "سد دریان" این شهرستان بازدید کرد.

مسئول بازارچه شوشمی شهرستان پاوه در این بازدید به ارائه گزارشی در صادارت کالاها از مرز شوشمی و ارائه مشکلات خاص موجود در این مرز و خواستار مرتفع نمودن آن مشکلات گردید.

هر چند در این بازدید استاندار کرمانشاه در خصوص بازگشایی مرز شوشمی سخن به میان نیاورد ولی گفتنی است که نماینده پاوه و اورامانات در مجلس نیز که در هفته گذشته در معیت با استاندار کرمانشاه با رایزنی وپیگیری های زیادی درخصوص بازگشایی مرزهای اورامانات و بااخذ نظرمساعد وزرات کشور حضور یافته و به نتیجه رسیده بودند، اسدالله رازانی جهت بازدید از مرز شوشمی در این شهرستان حضور پیدا کرد.

 

در ادامه این بازدیدهای رازانی از سد داریان، کارفرمای این سد در خصوص ابگیری آن اظهار داشت: آبگیری سد داریان را در هفته گذشته آغاز کردیم.

مهندس مشیری با بیان اینکه قرار بر این است که آبگیری این سد به صورت متناوب و در چند مرحله صورت بگیرد افزود: اکنون با ابگیری یک چهارم این سد ، پس از گذشت 5 روز ، مرحله اول آن را پشت سر نهاده است.

وی گفت: اکنون باید یکی از دریچه های این سد ، جهت آزاد نمودن آب رودخانه پشت سد آزاد شود.

وی با بیان اینکه میزان آب ذخیره شده پشت این سد در مرحله اول با باز شدن دریچه به صورت ثابت می ماند گفت: میزان آبدهی رودخانه 5 متر مکعب آب می باشد که با بازگشایی یکی از دریچه ها به همان میزانی که آب رودخانه پشت سد داریان جمع می شود، از آن نیز خارج می شود.

 

در ادامه و با حضور استاندار یکی از دریچه های این سد را بازگشایی کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد