در گردهمايي بسيجيان شهرستان پاوه/

سردار حسني:وحدت و يكپارچگي مردم اين منطقه سرمشقي براي كشور گرديده است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293581|13:32 - 1394/09/05
نسخه چاپی
سردار حسني:وحدت و يكپارچگي مردم اين منطقه سرمشقي براي كشور گرديده است
سردار حسني گفت: نكته اساسي از افتخارات مردم اين ديار با تاسي از آيه "وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ" وحدت و يكپارچگي مردم اين منطقه سرمشقي براي كشور و حتي جهان اسلام گرديده است.

به گزارشهزار ماسوله، گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج و با حضور معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، امام جمعه پاوه، فرمانده سپاه ناحيه، بسيجيان شهرستان و ساير مسئولين در سالن امام خميني (ره)پاوه برگزار شد.

سردار مراد حسنی در این مراسم ضمن تبريك سالگرد هفته بسيج مستعضفين، اظهار داشت: بسيجيان با گذشت 36 سال از عمر انقلاب و با ادامه دادن راه شهدا و پیروی از رهبري، به حق وارثان اصلي انقلاب هستند.

سردار حسني با اشاره به فداکاری های مردم اورامانات، افزود: افتخار بنده اين است كه در سال 1364 در سه مقطع در اورامانات در كنار اين مردم انقلابي و روحانيت انجام وظيفه کرده ام.

وي گفت: همانمطور كه شهر حماسي پاوه افتخار استان و حتي كشور است، وجود روحانيتي چون امام جمعه پاوه به عنوان فردي بصير، توانا، عالم و خطير در عرصه هاي انقلاب، افتخار استان و كشور است.

سردار حسنی ادامه داد: وحدت و یکپارچگی مردم این منطقه با تاسي از آيه "وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ" سرمشق مناسبی برای کشور و حتی جهان اسلام شده است.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)گفت: ايمان، تقوا، صبر و استقامت و پايمردي بسيجيان باعث شد كه تمامي طرحهاي نظام سلطه در طول دوران انقلاب اسلامي نقش بر آب شود.

سردار حسنی با بيان اينكه در آغاز تشكيل بسيج، بسيجيان با نبود امكانات در عرصه انقلاب حاضر شدند، تصريح كرد: صبر و استقامت بسيجيان در برابر هجمه هاي دشمنان باعث شد كه اكنون راس نظام بلوك شرق مستقيما در سفر خود به ايران ديدار با معظم له را در اولويت قرار داده و با اهداي قرآن كريم به رهبر معظم انقلاب حقانيت دين اسلام را نشان مي دهد.

وي در پايان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان بسيجي كه به مناسبت هفته بسيج برگزار شد، گفت:‌ ماموريت بسيجيان در شرايط كنوني و با تاسي از منويات مقام معظم رهبري در اشراف كامل ايشان در امورات سياسي و مملكتي، حضور در همه عرصه هاي انقلاب است.

 

 فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در اين مراسم ضمن خير مقدم به بسيجيان و تبريك هفته بسيج و با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع فرماندهان بسيجي اظهار داشت: در كشورهاي دنيا اگر گروههاي مقاومتي تشكيل شود، بعد از مدت كوتاهي فعاليت اين گروهها محو مي شود اما با تدبير بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران بسيج چون از آحاد مردم به وجود آمده بود، ماندگار ماند.

سرهنگ بهشتي راد افزود: حضور بسیج به منعای حضور کل ملت است که از آرمانها و هویت ملی در برابر دسیسه های دشمنان دفاع می کند.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پايان با بيان اينكه از نظر معظم له طهارت و تقوا، بصيرت و آمادگي بسيجيان از اولويتهاي بسيجيان است، گفت: رهبر معظم انقلاب، نفوذ دشمن به ايران را دو مورد نفوذ موردي و فردي در قالب نيروي داخلي نظام و همچنين نفوذ جرياني و شبكه اي با استفاده از دو اهرم پول و جاذبه هاي جنسي را از روشهاي نفوذ به نظام معرفي كردند.

 

اجراي برنامه سان در بدو ورود سردار حسني به سالن، سرود بسيجيان و هنرهاي رزمي ورزشكاران بسيجي ذوالفقار از ديگر برنامه هايي بود كه در اين گردهمايي اجرا گرديد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد