افتتاح پروژه آبرسانی روستای میوان پاوه+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293574|22:57 - 1394/09/03
نسخه چاپی
افتتاح پروژه آبرسانی روستای میوان پاوه+تصاویر
پروژه آبرسانی روستای میوان شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج افتتاح گردید.

به گزارشهزار ماسوله، پروژه آبرسانی روستای میوان شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج با حضور فرماندار پاوه ، فرمانده سپاه ناحیه پاوه ، بخشدار باینگان و مردم روستای میوان افتتاح گردید.

در این افتتاحیه فرمانده سپاه ناحیه پاوه ضمن تبریک و گرامی داشت هفته بسیج اظهار داشت: پروژه به همت بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و سپاه ناحیه پاوه طی دو مرحله اجرا شده است.

سرهنگ بهشتی راد افزود: مرحله احداث ساختمان با هزینه 50 میلیون تومان و مرحله دوم آن نیز با تجهیز ایستگاه پمپاژ در این ساختمان با هزینه 35میلیون تومان ، جمعا 85 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی گفت: این طرح شامل احداث مخزن 50 متر مکعبی، تجهیز ایستگاه پمپاژ و حوضچه جمع آوری آب است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف بسیج سازندگی با تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)نیز کمک به مباحث تولیدی و محرومیت زدایی در سطح کشور است.

سرهنگ بهشتی افزود: در این راستا طرحهای زیادی همچون احداث مساجد روستای نسمه و دشه و پروژه آبرسانی به روستای میوان در شهرستان پاوه اجرا شده است .

فرماندار پاوه نیز در این افتتاحیه گفت: امیدواریم در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای سال آینده بتوانیم از ظرفیت های قدرتمند بسیج سازندگی در اجرای طرحهای عمرانی در روستا بهره ببریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد