آژانس بانوان در پاوه به زودی آغاز به کار می کند/ نیاز به استخدام چند نفر خانم راننده در این آژانس

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293557|22:45 - 1394/08/28
نسخه چاپی
آژانس بانوان در پاوه به زودی آغاز به کار می کند/ نیاز به استخدام چند نفر خانم راننده در این آژانس
مدیر آژانس بانوان پاوه با بیان اینکه صدور مجوز این آژانس توسط موسسات اتومبیل کرایه استان مورد تایید قرار گرفته و به زودی رسما آغاز به کار خواهد کرد گفت: بر همین اساس به تعدادی راننده خانم جهت ارائه خدمات در این آزانس در پاوه نیازمندیم.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آژانس بانوان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اعلام خبر فوق اظهار داشت: وجود آژانس بانوان در پاوه می تواند، در ارائه خدمات خود به بانوان این شهر نقش بسزایی را ایفا نماید.

خانم رضایی با بیان اینکه پیش تر آژانس بانوان در پاوه وجود نداشت، افزود: خوشبختانه این امکان، اکنون میسر و ان شاالله به زودی در پاوه شروع به کار خواهد کرد.

وی گفت: با آغاز به کار این آژانس در این شهر، مسافران زن با استفاده از تاکسی‌های مختص بانوان می‌توانند از امنیت و احساس امنیت بیشتری برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه وجود آژانس بانوان در شهر پاوه شاید از ضروریات باشد ادامه داد: اگر اين اژانس بتواند، خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه نماید ،قطعا با استقبال بانوان مواجه خواهند شد.

وی تصریح کرد: این آژانس می تواند، در بحث ارائه خدمات به سرويس مدارس دختران نیز ورود پيدا كند.
وی در پایان با بیان اینکه صدور مجوز این آژانس توسط موسسات اتومبیل کرایه استان مورد تایید قرار گرفته و به زودی رسما آغاز به کار خواهد کرد گفت:بر همین اساس به تعدادی راننده خانم جهت ارائه خدمات در این آزانس در پاوه نیازمندیم.

علاقه مندان می توانند جهت کسب جزئیات بیشتر و استخدام در این آژانس با شماره همراه 09187753982 تماس حاصل نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد