سرهنگ بهشتی خبر داد:

كنگره شعر مقاومت در پاوه برگزار مي شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293554|00:44 - 1394/08/28
نسخه چاپی
كنگره شعر مقاومت در پاوه برگزار مي شود
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: کنگره شعر مقاومت با حضور شاعرانی از استان های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان و کرمانشاه در اولين روز از آذرماه در پاوه برگزار مي شود.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک آغاز هفته بسیج اظهار داشت : بسیج نهادی است که با درایت و ژرف اندیشی امام راحل بنیان نهاده شد  و قوام و اقتداری که نظام جمهوری اسلامی امروز در دنیا دارد بخش زیادی از آن به برکت این تدبیر امام(ره) یوده است.
سرهنگ بهشتي راد افزود: با آغاز هفته بسيج، برگزاری برنامه های شاخص اين هفته  با هدف تجدید بیعت با آرمانهای امام و رهبری است.
وي گفت: يكي از برنامه های مهم در این هفته ، برگزاری کنگره شعر مقاومت است كه با حضور شاعرانی از استان های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان و کرمانشاه در اولين روز از آذرماه در پاوه برگزار مي شود.
وي ادامه داد : این کنگره با همکاری اداره ارشاد اسلامی شهرستان پاوه راس ساعت 9 صبح یکشنبه اول آذر ماه در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار می شود .
وی افزود: از حدود بيش از 110 اثر ارسالی  به این همایش ، چند اثر به بخش پایانی راه یافتند که در این روز توسط شاعران قرائت خواهد شد .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نیز به ديگر برنامه هاي گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان اشاره کرد و خواستار همکاری و مساعدت تمام ادارات و ارگانهای شهرستان با سپاه در اجرای این برنامه ها شد.

سرهنگ بهشتي راد دیدار با امام جمعه محترم پاوه، گردهمایی حماسی بسیجیان در 5 آذر ، نشست های بصیرتی مردمی ، پیاده روی خانوادگی ، ویزیت رایگان در شهرهای نوسود و باینگان ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس شهرستان و برگزاری یادواره های شهدا را از جمله برنامه های هفته بسیج در پاوه برشمرد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد