با دعوت فرماندار پاوه :

دعوت از 13 سرمایه دار بزرگ روستای زردویی مقیم کرمانشاه به سرمایه گذاری در این روستا

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293548|15:46 - 1394/08/26
نسخه چاپی
دعوت از 13 سرمایه دار بزرگ روستای زردویی مقیم کرمانشاه به سرمایه گذاری در این روستا
مدير عامل کارگاه‏های زنجیره‏ ای ئاتوورگه روستاي زردويي گفت: با دعوت فرماندار پاوه قرار است 13 نفر از سرمایه داران بزرگ روستای زردویی مقیم کرمانشاه به سرمایه گذاری در زردوئی اقدام کنند.

به گزارشهزار ماسوله، مدير عامل کارگاه‏های زنجیره‏ ای ئاتوورگه روستاي زردويي در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: جلسه ای با حضور فرماندار پاوه و سرمایه گذاران روستای زردویی مقیم کرمانشاه در اتاق فکر روستای زردویی در کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه فرماندار پاوهبا اشاره به مشکلات موجود در شهرستان اظهار داشت: راه حل این مشکلات گفتگو با مردم و تعامل با اتاق فکر روستای زردویی است .

پرویز ایده پور با اهمیت خواندن ایجاد اتاق فکر در روستای زردویی افزود: امیدواریم اتاق فکر در کنار شوراها در راه اشتغال روستا عمران و آبادانی قدم برداشته و مشارکت تمام مردم را در این امور خواستار شد و راه برون رفت مردم از تمام مشکلات را هم اندیشی مردم با هم و تشکیل اتاق فکر دانست .

در ادامه به تشریح شرایط جدید پرداخت تسهیلات در راستای اشتغال در روستا پرداخت و تمام سرمایه داران را به مشارت در این طرح دعوت نمود.

در ادامه هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه خود و مشکلات روستا پرداختند و همکاری و تعامل دولت را در راستای توسعه اشتغال و آبادانی روستا خواستار شدند تا مردم با استفاده از روشهای نوین در راه اشتغال گام بردارند.

فریبرز عزیزی نیز گفت: در این جلسه فرماندار پاوه در خصوص اجرای طرح های پیشنهادی کارگاههای زنجیره ای روستای زردویی به ایراد سخنانی پرداخت.

وی گفت: بنا بر دعوت جناب آقای ایده پور قرار است که 13 نفر از سرمایه داران بزرگ روستای زردویی مقیم کرمانشاه به سرمایه گذاری در روستای زردویی اقدام کنند.

وی ادامه داد: دعوت از این سرمایه داران با هدف ایجاد اشتغال در روستای زردویی و با طرحهای پیشنهادی کارگاههای زنجیره ای ئاتوورگه انجام می پذیرد.

در پایان نیزمصوب گردید که هر جلسه اتاق فکر به موضعی خاص اختصاص یابد و در راه رفع مشکلات روستا و... جلساتی نیز با حضور استاندار  فرماندار بخشداران  و مدیران استانی برگزار گردد تا راه برون رفت از مشکلات تسهیل گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد