سرهنگ بهشتی راد:

دشمن یارای مقابله با ملت ایران را ندارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293505|22:07 - 1394/08/16
نسخه چاپی
دشمن یارای مقابله با ملت ایران را ندارد
فرمانده سپاه ناحیه پاوه با بیان اینکه دشمن پس از انقلاب با ترفندهای بی شماری در جهت ساقط کردن نظام تلاش کرده است گفت: دشمن با اجرا کردن ترفندهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به این نتیجه پی برده است که یارای مقابله با ملت ایران را ندارد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشتم آبان که با حضور مدیر آموزش و پرورش پاوه، تنی چند از اعضای شورا و دانش آموزان در مدرسه شهدای هشتم آبان برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و خاصتا شهدای هشتم آبان اظهار داشت: شهدای هشتم آبان شهرستان پاوه برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار این شهرستان است.

سرهنگ بهشتی راد افزود: وجود انقلاب اسلامی با فضل الهی ، مرهون مجاهدت و ایثار شهدا است که اکنون با کمال امنیت و آرامش در جای جای این مملکت زندگی می کنیم.

وی گفت: شهید شدن سه نفر از مردم پاوه در هشتم آبان 57 نشان از انقلابی و همراه بودن آنان با منویات رهبری حتی قبل از انقلاب بود.

وی ادامه داد: حماسه 26 مرداد پاوه و تقدیم بیش از 640 شهید در این شهرستان،نیز برگ زرین افتخارات این شهرستان محسوب می شود.

بهشتی راد با بیان اینکه دشمن پس از انقلاب با ترفندهای بی شماری در جهت ساقط کردن نظام تلاش کرده است گفت: دشمن با اجرا کردن ترفندهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به این نتیجه پی برده است که یارای مقابله با ملت ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن در زمینه های نظامی و اقتصادی علیه ایران با شکست مواجه شده است گفت: با پایمردی ، مقاومت و رشادت های همچون دانش آموزان شهید بوده است که امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با بیان اینکه عدم عزم و اراده ای عمومی و نبود رهبری توانمند در کشورهای اسلامی همچون مصر باعث شکست انقلاب آنان شد گفت: رهبر کبیر انقلاب از ظرفیتی همچون بسیج که همراه با رهبر خود بودند،بنیان های جامعه را تشکیل داد.

وی در پایان گفت: دشمنان با ترس از نفوذ اسلام در ممالک غیر اسلامی ، با اسلام هراسی و ایجاد اختلاف در بین قومیت ها سعی در نفوذ فرهنگی را دارند که می طلبد بیش از پیش هوشیار باشیم.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم و ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای هشتم آبان پاوه اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه های علمی میهن اسلامی محسوب می شوند.

سعدی فتاحی افزود: یاد و خاطره 36 هزار دانش شهید انقلاب اسلامی د دوران دفاع مقدس، 22 نفر دان آموز شهید شهرستان و دو نفر از دانشآموزان شهید این دبیرستان را گرامی می داریم.

در پایان این مراسم نیز از خانواده های شهید علی خورشیدی زاد، شهید صالح هشدار و شهید معروف فتاحی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد