سالم مرادی خبر داد؛

ازکار افتادگی الکتروپمپ یکی از چاههای تأمین آب شهر پاوه/فشرده تر شدن برنامه آبرسانی به پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293499|00:37 - 1394/08/15
نسخه چاپی
ازکار افتادگی الکتروپمپ یکی از چاههای تأمین آب شهر پاوه/فشرده تر شدن برنامه آبرسانی به پاوه
مدیر آبفای پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما از سوختگی الکتروپمپ یکی از چاههای تأمین آب شرب شهر پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آبفای پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما از سوختگی الکتروپمپ یکی از چاههای تأمین آب شرب شهر پاوه خبر داد.

سالم مرادی افزود: بدلیل از کار افتادن الکتروپمپ یکی از چاههای تأمین آب شهر پاوه بدلیل سوختگی واقع در چاه بندره که دارای ۱۸ لیتر در ثانیه آبدهی به شهر پاوه و محله معروف به CNG میباشد از مدار خارج گردیده است.

وی گفت: تعمیر و راه اندازی مجدد آن با مشکلاتی چون صعب العبور بودن مسیر دسترسی به آن مکان در اثر بارندگی های اخیر ، نیاز به عبور ماشین آلات سنگین از جمله جرثقیل و قرار گرفتن الکتروپمپ در عمق ۲۳۰ متری زمین روبرو است.
وی ادامه داد: در این راستا هماهنگی ها و تدارکات لازم جهت تعمیر آن صورت گرفته و همکاران آب و فاصلاب در سطح استان و شهرستان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن تجهیز مجدد چاه انجام گیرد.
مرادی خاطر نشان ساخت: بارندگی های اخیر در روزهای آخر بارش در سطح شهرستان، تنها ۱۲ لیتر در ثانیه به دبی سراب هولی اضافه کرده بود که به مرور این مقدار نیز امروز به ۴ لیتر تقلیل پیدا کرده و یک چاه نیز از مدار خارج شده است.

مدیر آبفای پاوه افزود: بنابراین در این مدت برنامه آبرسانی فشرده تر خواهد شد و با ساعات بیشتری از قطعی آب شرب پاوه مواجه خواهیم بود.
مرادی در پایان گفت: از کلیه همشهریان ارجمند تقاضامندیم مصرف بهینه آب را رعایت نموده و همکاران اینجانب را در جلوگیری از هدر رفت آب یاری نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد