جلسه شورای اشتغال شهرستان پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293492|14:10 - 1394/08/13
نسخه چاپی
جلسه شورای اشتغال شهرستان پاوه برگزار شد
جلسه شورای اشتغال شهرستان پاوه با حضور فرماندار پاوه و مسئولین ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

به گزارشهزار ماسوله، جلسه شورای اشتغال شهرستان پاوه با حضور فرماندار پاوه و مسئولین ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

در این جلسه فرماندار پاوه اظهار داشت: برگزاری جلسه شورای اشتغال شهرستان با حضور مدیر عامل کارگاههای زنجیره ای روستای زردویی ، بسان جلسه اشتغالی استانی و حتی کشوری خواهد بود.

پرویز ایده پور با بیان اینکه بحث علم و دانشگاه و ریشه کنی بی سوادی در تمام روستاهای کشور در اولویت بوده و بهترین فارغ التحصیلان در این روستاها وجود دارد افزود: امیدوارم در بقیه روستاهای شهرستان پاوه همچون روستای زردویی با وجود طرحهای بی شمار مدیر عامل کارگاههای زنجیره ای،و با مهیا نمودن فضایی مناسب جهت اشتغال میزان نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

وی با تاکید به سپردن کار به کاردان گفت: ما باید به دنبال نخبگانی باشیم که ایده ای جدید را برای طرحها داشته و کار را به آنان واگذار کنیم.

وی ضمن تشکر از آقای فریبرز عزیزی در سرمایه گذاری میلیاردی در روستای زردویی جهت ایجاد اشتغال ادامه داد: ما در شهرستان پاوه، به یک فکر و حمایت و استمرار آن حمایت جهت ادامه آن حرکت نیاز داریم.

 

مدير عامل گارگاه‏های زنجیره‏ ای ئاتوورگه روستاي زردويي نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از طرحهای اجرایی خود در روستای زردویی که به اشتغال جوانان این روستا و احیا نمودن صنایع دستی اورامانات شده است پرداخت.

فریبرز عزیزی گفت:  در زمینه های دامدای، زنبورداری، باغداری ، موج بافی، منبت کاری و بسته بندی محصولات باغی و تولیدی بیش از 853 نفر را مشغول به کار کرده و بیش از 23 میلیارد تومان نیز در این طرحها سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: طق هماهنگی های به عمل آمده ، در زمانی که در سطح کشور به برگزاری نمایشگاه محصولات محلی اقدام می شود، تمامی محصولات اورامانات در این نمایشگاهها با برند محصولات اورامان قابل عرضه خواهد بود.

دیگر افراد حضر در جلسه نیز به بیان دیدگاههای خود در زمینه اشتغال در پاوه پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد