افتتاح بیمارستان پاوه در سال آینده

سرویس: اقتصادیکد خبر: 293486|23:54 - 1394/08/12
نسخه چاپی
افتتاح بیمارستان پاوه در سال آینده
در صورت تامین اعتبار سه بیمارستان اسلام آبادغرب، پاوه و سرپل ذهاب استان کرمانشاه، سال آینده افتتاح می شوند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایسنا در نشست مشترک رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاون اداره کل راه و شهرسازی استان، آخرین وضعیت ساخت پروژه‌های بیمارستانی استان بررسی شد.

واحد امیری مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این نشست در تشریح آخرین وضعیت ساخت بیمارستانهای استان گفت: در حال حاضر فاز دوم بیمارستان شهرستان اسلام آباد غرب با زیربنای 10 هزار و 500 مترمربع 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

امیری پیشرفت فیزیکی بیمارستان پاوه را نیز 76 درصد اعلام و تصریح کرد: این بیمارستان نیز با زیربنای 8500 مترمربع و در سه بلوک در حال ساخت است.

وی افزود: همچنین بیمارستان سرپل ذهاب نیز با پیشرفت بالایی در حال ساخت است.

وی در خصوص وضعیت پروژه بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه نیز اظهار کرد: با تغییر این پروژه به بیمارستان 750 تختخوابی، در حال حاضر طراحی بر روی نقشه این بیمارستان در حال انجام است.

این مسئول اظهار کرد: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم از آخرین طراحی‌های بیمارستانی روز دنیا در طراحی این بیمارستان استفاده کنیم.

دکتر حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای سه بیمارستان اسلام آبادغرب، پاوه و سرپل ذهاب، گفت: در صورت تامین اعتبار این سه بیمارستان سال آینده افتتاح می‌شوند.

در این جلسه با توجه به اینکه ساخت سه بیمارستان پاوه، فاز دوم اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب به مراحل آخر رسیده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواسته شد تا جهت تامین اعتبارات برای اتمام ساخت این سه بیمارستان همکاری کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد