دكتر نعمت الله منوچهري:

روز 13 آبان روز پيوستگي جمهوري اسلامي با انقلاب اسلامي است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293485|13:50 - 1394/08/12
نسخه چاپی
روز 13 آبان روز پيوستگي جمهوري اسلامي با انقلاب اسلامي است
نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت: روز 13 آبان، پيوند احيا و حضور مردم در راهپيمايي و ارتباط و پيوستگي جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي است.

به گزارشهزار ماسوله، نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در گفتگويي با خبرنگار ما با اشاره به حوادث روز 13 آبان اظهار داشت: روز 13 آبان روز مبارزه با استكبار، روز پيوند احيا و حضور مردم در راهپيمايي و ارتباط و پيوستگي جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي است.

دكتر نعمت الله منوچهري با بيان اينكه استكبار خواهان برقراري جمهوري اسلامي است كه در آن مبارزه با استكبار و دفاع از مظلومين در آن نباشد افزود: استكبار در صدد ايجاد اختلاف بين انقلاب اسلامي و آرمانهاي امام و رهبري و خالي نمودن آن آرمانها در درون انقلاب اسلامي است.

وي انقلاب اسلامي را همانند جاني در داخل كالبد جمهوري اسلامي خواند و گفت: جمهوري اسلامي همانند كالبدي است كه جان اين كالبد را انقلاب اسلامي و آرمانهاي امام و رهبري در بر مي گيرد و در غير اين صورت اين جمهوري اسلامي كالبدي بدون روح است.

وي ادامه داد: يكي از آرمانهاي ما نيز مبارزه با استكبار و استعمار و سلطه پذيري است كه حتما ما بايد با حضور خود در روز 13 آبان، تمام تفكرات و اهداف امريكا را كه همان خالي نمودن محتواي انقلاب از آرمانهاي امام و رهبري است به ياس مبدل مبدل نمائيم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد