درخشش رزمی کاران پاوه در مسابقات هاپکیدوی قهرمانی استان

سرویس: ورزشیکد خبر: 293473|19:39 - 1394/08/10
نسخه چاپی
درخشش رزمی کاران پاوه در مسابقات هاپکیدوی قهرمانی استان
در محل سالن آزادی شهرستان صحنه و با حضور تیمهای از کرمانشاه- پاوه و صحنه وبا حضور ۹۷رزمی کار رشته هاپکیدو مسابقات قهرمانی این رشته ورزشی برگزار گردید

به گزارشهزار ماسوله،  آقای مسعود دلشاد نماینده سبک هاپکیدو و مسئول هیئت ورزشهای رزمی- تیم پاوه که با حضور ۲۰ورزشکار این رشته در مسابقات مذکور حضور یافته بود موفق به کسب شش مدال طلا- ۵نقره و ۵برنز در چهار رده سنی خردسالان و نونهالان- نوجوانان- جوانان و بزرگسالان گردیدند.
برای تیم پاوه در این مسابقات آقایان : پارسا خالدی در رده نونهالان- اردلان مصری- مصعب فتاحی – نیما بهرام میرزایی و پارسا لطف الهی در رده نوجوانان و میلاد محمدی در رده سنی جوانان مدال طلا کسب نمودند.
همچنین آقایسینا عزیزیدر رده نونهالان و آقایانآریا فتحی- ارین فتحی- یوسف فتاحی و ارشیا یوسفیدر رده سنی نوجوانان مدال نقره و آقایانکیان حاتمی و سهیل مولاناییدر رده سنی نونهالان وآقایاروین عزیزیدر رده سنی نوجوانان وشایان حاتمیدر رده سنی جوانان وآرام افشار نیادر رده سنی بزرگسالان مدال برنز کسب نمودند.

سایت خبری تحلیلی هزارماسوله ضمن تبریک کسب این مقام ها به این ورزشکاران، آرزوی کسب موفقیت های بیشتر را در تمام عرصه های زندگی دارد.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد