امام جمعه پاوه در پي تبديل شدن مریوان به منطقه ازاد تجاری:

جنبش اقتصادی در شهرستان پاوه ضرورت دارد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293471|13:32 - 1394/08/10
نسخه چاپی
جنبش اقتصادی در شهرستان پاوه ضرورت دارد
ماموستا ملا قادر قادری با ابراز خرسندی از تبدیل شدن مریوان به منطقه آزاد تجاری گفت: مسئولین در خصوص مرز شوشمی عنایت به زحمات این مردم اقدامات خداپسندانه ای انجام دهند و همانند بانه و مریوان که در صدد هستند مرزهایشان را قانونی و بازگشایی نمایند، در جهت به رسمیت شناختن مرز شوشمی و بازگشایی آن نیز تلاش شود تا آرامش و رفاه برای مردم شهرستان ایجاد گردد و شاهد عدالت در این موضوع باشیم.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در مراسم مجمع عالی بسیج شهرستان پاوه که در سپاه ناحیه پاوه و با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح در زمینه های مختلف در راستای برقراری امنیت کشور اظهار داشت: امروزه ما در این کشور با سه جنگ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مواجه بوده و جنگ نظامی در اطراف این مملکت نیز در کنار آنها ؛ قطعا بی تاثیر بر روحیه خانواده های ما نخواهد بود.

ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه شعار و اسلحه دشمن هرچه باشد ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم افزود: دشمنان شبانه روز میلیون ها واژه بر علیه دین و مملکت ما در شبکه های اجتماعی وارد خانه های ما می کنند.

وی با اشاره به فرموده ای از پیامبر بزرگوار اسلام(ص) که باید در مقابل دشمن از همان اسلحه ای استفاده کرد که آن استفاده می کند گفت: ما باید مسلح به اسلحه ای باشیم که دشمن از آن بر علیه ما در زمینه های گوناگون استفاده می کند.

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود با بی نتیجه خواندن تاثیرات مجمع های بسیج در این شهرستان در مرتفع نمودن مشکلات این شهرستان تصریح داشت: عدم هماهنگی مطلوب مردم و کارگروههای این مجمع باعث شده است که این شهرستان به نتایجی نرسد.

وی افزود: در بحث اقتصادی منفذهای رسمی مرز شوشمی و بازار آن ، هر روز به دلایلی بسته خواهد شد ولی با روی آوردن مردم به مسیر قاچاق ، منفذ غیر رسمی برای این مردم همیشه باز است.

ماموستا ملا قادر قادری با ابراز خرسندی از تبدیل شدن مریوان به منطقه آزاد تجاری گفت:مسئولین در خصوص مرز شوشمی عنایت به زحمات این مردم اقدامات خداپسندانه ای انجام دهند و همانند بانه و مریوان که در صدد هستند مرزهایشان را قانونی و بازگشایی نمایند، در جهت به رسمیت شناختن مرز شوشمی و بازگشایی آن نیز تلاش شود تا آرامش و رفاه برای مردم شهرستان ایجاد گردد و شاهد عدالت در این موضوع باشیم.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه ان شاالله در آینده شاهد قانونی بودن مرزهای شهرستان پاوه باشیم گفت: موانعی اساسی در این شهرستان وجود دارد که مردم را به قاچاق کالا می کشاند.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در این مراسم اظهار داشت: در پی تغییر و تحولات به وجود آمد در سازمان بسیج، در جهت پویایی و انسجام بخشی آن، اقشار مختلفی در کل این سازمان شکل گرفت.

سرهنگ بهشتی راد افزود: به دنبال تشکیل اقشار بسیج، و در جهت کاهش معظلات و مشکلات شهرستان ، افراد نخبه و تاثیر گزار هر قشر نیز تعیین می شوند.

وی گفت: در پی آن با تشکیل یک شورای مشورتی با نام کانون تفکر در جهت تعیین رئیس شورا نیز اقدام می شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان پاوه 14 قشر با بیش از 300 نفر وجود دارد گفت: باید کارگروههای تخصصی در بین این اقشار جهت شناسایی مشکلات و یا معظلات در هر قشر تشکیل و با پرداختن به بررسی آن موضوع، راهکارهایی را در جهت حل آن مشکل ارائه دهند.

سرهنگ بهشتی در پایان با بیان اینکه اگر کارگروههای تخصصی ما در بطن این اقشار به حل معظلات شهرستان بپردازند قطعا نتیجه خواهند گرفت گفت: بدون شک حمایتهای معنوی و ارشادی امام جمعه پاوه و فرماندار در این مسیر کمک شایانی را به مجمع عالی بسیج می کند.

ناجی محی الدین زاده نیز در ادامه به عنوان رئیس کارگروه اقتصادی مجمع عالی بسیج به ارائه گزارشی در رابطه با مشکلات اقتصادی موجود در شهرستان پاوه پرداخت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد