كسب مدال طلا توسط كشتي گير پاوه اي در مسابقات کشتی آزاد و فرنگي غرب آسیا

سرویس: ورزشیکد خبر: 293450|21:26 - 1394/08/05
نسخه چاپی
كسب مدال طلا توسط كشتي گير پاوه اي در مسابقات کشتی آزاد و فرنگي غرب آسیا
سینا امینی کشتی گیر شهرستان پاوه با حضور در مسابقات كشتي آزاد و فرنگي غرب آسيا كه در عراق در حال برگزاري است موفق به كسب مدال طلای وزن ۱۰۰کیلوگرم ازاد شد.

به گزارشهزار ماسوله، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی غرب آسیا در رده سنی نوجوانان با حضور تیمهای مدعی در کشور عراق و شهر بغداد در حال برگزاری است و تیم کرمانشاه بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارد و سینا امینی کشتی گیر پاوه اي با وزن ۱۰۰کیلوگرم، بعنوان قهرمان استان و نماینده پاوه در این مسابقات می باشد.
در پایان اين مسابقات، سینا امینی موفق به کسب مدال طلا گرديد و قرار است در کشتی فرنگی نیز بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به مصاف حریفان خود برود.

سعدي توفيقي رئيس هيئت كشتي شهرستان پاوه نيز در اين باره گفت:کشتی گیر توانمند پاوه اي که هميشه در بین برترین های مسابقات رده های سنی حضور چشمگیری دارد در این دوره از مسابقات بار دیگر توانمندی خود را به نمایش گذاشت و توانست مدال طلا را برای کشتی ایران و پاوه به ارمغان بیاورد.

سايت خبري تحليلي هزارماسوله ضمن تبريك اين موفقيت براي اين ورزشكار و علاقه مندان به ورزش ،  آرزوی پیشرفت روزافزون را براي ورزشكاران پاوه اي در تمامي مراحل زندگي از خداوند منان خواستار است.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد