گزینه جدید برای معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه چه کسی است؟ / از برگزاری انتخابات با 6 نفر کشته تا معاونت سیاسی استانداری کردستان

سرویس: سیاسیکد خبر: 293342|15:42 - 1394/08/03
نسخه چاپی
گزینه جدید برای معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه چه کسی است؟ / از برگزاری انتخابات با 6 نفر کشته تا معاونت سیاسی استانداری کردستان
علیرضا آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان به عنوان گزینه ای برای معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه معرفی شده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، شنیده ها از معرفی یک گزینه جدید برای حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه درست بعد از سخنان اولتیماتوم گونه مقیمی معاون وزیر کشور طی سفرش به استان حکایت دارد.

بر اساس این گزارش ظاهرا اسدالله رازانی قصد دارد یکی از هم استانی های خویش از شهرستان لر نشین کوهدشت را برای معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه به وزارت کشور معرفی کند. این در حالی است که چندی پیش افرادی موسوم به احزاب اصلاح طلب که برای محک زدن خود در انتخابات تلاش می کنند در اقدامی خلاف قانون برای جایگاهی که اصلی ترین مسوول برگزاری انتخابات است جعفر همتی یکی از مشاوران استاندار سابق کرمانشاه را به استاندار کرمانشاه پیشنهاد دادند.

اینک از علیرضا آشنا گر معاون کنونی سیاسی و امنیتی استانداری کردستان که مشخص نیست چرا قصد ترک محل خدمت برای او گرفته شده است به عنوان گزینه معاونت سیاسی و امنیتی نام برده می شود.

اما علیرضا آشناگر کیست... ا متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۳۸ در خرم آباد است که استخدام در وزارت کشور در سن ۲۰ سالگی را تجربه کره است.

او مسئولیت دفتر پذیرش سپاه خرم آباد به مدت یکسال را بر عهده داشت و بعد از آن مدیر رسیدگی به شکایات استانداری لرستان شد. او کمتز از 9 ماه در این منصب نتوانست باقی بماند.

آشنا گر بخشدار ویسیان در سال۱۳۶۲ به مدت ۲ سال، بخشدار الشتر به مدت ۴ سال، فرماندار کوهدشت، مدیر کل قند و شکر استان همدان به مدت یکسال و البته شهرداری ملایر در سال ۱۳۷۴ و شهرداری نهاوند از سال ۷۶ به مدت ۵ سال را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین فرماندار ساوه در سال ۸۱ ( دوران دولت اصلاحات) بوده است.

اما اصلی ترین عامل شهرت او در فضای رسانه برگزاری پرحاشیه انتخابات مجلس در کوهدشت در دوره فرمانداریش بوده است. آشناگر دور سوم مجلس شورای اسلامی کوهدشت را برگزار کرد که در این انتخابات پرحاشیه، شش نفر از هواداران نامزدهای انتخاباتی این شهرستان کشته و تعدادی نیز زخمی شدند. شهرستان کوهدشت این دوره را بدون نمایندگی سپری کرد.
او که سال 84 بازنشست شده است همچنین در شهرستان ساوه نیز مسوولیت با حاشیه ای داشته است. آشناگر با جبهه مشارکت فعالیت های سیاسی داشته و در انتخابات 88 رئیس ستاد یکی از سران فتنه (موسوی) بوده است.
آشناگر را خیلی ها با روابط فامیلی عمیق می شناسند و معتقد هستند او برای انتخاب مدیران به روابط شهری و فامیلی نیز نگاه ویژه دارد.
او در ایام بازنشستگی به فعالیت های اقتصادی اشتغال داشته است.

آشناگر در دولت یازدهم معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان بوده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد