استاندار کرمانشاه:

سپاه پاسداران همواره منشا خدمت رسانی به مردم و کشور بوده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293326|18:30 - 1394/07/27
نسخه چاپی
سپاه پاسداران همواره منشا خدمت رسانی به مردم و کشور بوده است
استاندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت های سازمان بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی گفت: سپاه پاسداران از زمان تشکیل بدون هیچ چشمداشتی در راستای اعتلای نظام و تحقق اهداف انقلاب اسلامی فعالیت کرده و منشا خدمت رسانی به مردم بوده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد؛  اسدالله رازانی ظهر امروز دوشنبه در مراسم نمادین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در کرمانشاه که در محل مجتمع بعثت این شهر برگزار شد، به نقش بارز مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم این استان شایسته خدمات رسانی بهتر و بیشتری هستند.

وی در ادامه به بیان جانفشانی نیروهای پاسدار و بسیجی در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: سپاه پاسداران از زمان تشکیل بدون هیچ چشمداشتی در راستای اعتلای نظام و تحقق اهداف انقلاب اسلامی فعالیت کرده و منشا خدمت رسانی به مردم بوده است.

استاندار کرمانشاه همچنین به فعالیت های بسیج سازندگی در راستای محرومت زدایی اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها منشا خیر و برکات بسیاری در استان های مختلف کشور بوده است.

رازانی خاطر نشان کرد: حضور گروه های جهادی بسیج در مناطق مختلف کشور موجب رفع و کاهش بسیاری از محرومیت ها در حوزه های مختلف شده است.

مدیریت ارشد استان کرمانشاه تصریح کرد: در کنار نیروهای سپاه تلاش خواهیم کرد تا محرومیت ها در استان کاهش یافته و غبار فقر از چهره آن زدوده شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد