در برگزاري چهارمين سالگرد سفرمقام معظم رهبري به پاوه:

امام جمعه پاوه: وحدت و همدلی مهمترین دستاورد سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان بود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293308|17:57 - 1394/07/25
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: وحدت و همدلی مهمترین دستاورد سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان بود
مراسم چهارمين سالگرد سفر مقام معظم رهبري به پاوه با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار و مسئولين ادارات اين شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهر برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در اين مراسم با بيان اينكه هر قومي در زندگي خود روزهاي خاصي دارند اظهار داشت: بعضي از روزهاي ما مفيد و مهم هستند كه ياد آوري آن روزها براي نسل آينده ، درس و عبرت خواهد بود.

ماموستا ملا قادر قادري با بيان اينكه همه روزهاي تاريخ انقلاب مهم و به ياد ماندني هستند افزود: 25 مهر ماه 1390 در حيات ملت اورامانات يك روز ماندني است كه اين روز جزء ايام الله است.

وي با تبريك چهارمين سالگرد سفر مقام معظم رهبري به پاوه گفت: ملت اوارمانات اين روز را روز ملي، وحدت و فراموش نشدني در تاريخ مي دانند.

امام جمعه پاوه ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و با مقايسه اوضاع جهان اسلام در كشتار مسلمانان گفت: در هر عصري مظلوماني چون امام حسين(ع) و ظالماني چون يزيد وجود دارند كه به كشتار مسلمانان مشغولند.

ماموستا ملا قادر قادري در ادامه اعطای دو مدال افتخار وعزت دینداری و روشنفکری از سوی مقام معظم رهبری به مردم پاوه و اورامانات را برگ زرینی در تاریخ این دیار و مردم آن دانست و گفت: اعطای این مدالهای عزت و افتخار نتیجه خدمات، زحمات و تلاش و همراهی مردم این دیار با نظام و رهبری در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی است.

وي با قدردانی از تلاش و زحمات مسئولان در راستای انجام و اجرای طرحهای مصوب سفر از نحوه توزیع اعتبارات وعدم توجه به مدارس علوم دینی، طلاب و روحانیت اهل سنت گله مند بود و خواستار تعیین تکلیف و مشخص شدن این موضوع شد.

فرماندار پاوه نيز در اين مراسم با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و تبریک چهارمین سالگرد سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به این شهرستان اظهار داشت: حضور مقام معظم رهبري در پاوه و استقبال كم نظير مردم خيلي از مسائل اپوزيسيون را تعطيل و رسانه هاي معاند را وادار به عقب نشيني و شكست كشاند.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر خود به پاوه دو مدال افتخار وعزت دینداری و روشنفکری را به مردم شهرستان پاوه اعطا نموده كه نشانگر زحمات تاريخي است و همواره اين القاب خواهد ماند.

وي ادامه داد: كلام رهبر معظم انقلاب در شهرستان پاوه با خنده آغاز و با تعريف و تمجيد از علما و روحانيت خصوصا از امام جمعه پاوه به عنوان پدر معنوي شهرستان ياد كردند.

پرويز ايده پور گفت: در این سفر67 پروژه با 390 میلیارد ریال اعتبار به پاوه اختصاص یافت که این طرحها و پروژه ها با میانگین 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
پرویز ایده پور افزود: تاکنون 49 پروژه بطور صد درصد اجرا و به بهره برداری رسیده است و 18 پروژه دیگر نیز در حال اجراست.
مردم پاوه و اورامانات در بیست و پنجم مهر ماه سال 1390 در یک استقبال بی نظیر از مقام معظم رهبری درس وفاداری خود را به ولایت و رهبری به جهانیان نشان دادند.
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد