پرویز ایده پور مطرح کرد:

پروژه های سفر رهبری در شهرستان پاوه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293306|08:05 - 1394/07/25
نسخه چاپی
پروژه های سفر رهبری در شهرستان پاوه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما مطرح کرد: پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه با میانگین 85 درصد پیشرفت فیزیکی در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارشهزار ماسوله، در تاریخ پر از افتخار و شکوه استان کرمانشاه مهرماه سال 1390 ایامی به یادماندنی، ماندگار و تاریخی برای مردم شهیدپرور، متدین و انقلابی استان است که هیچوقت از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه آثار خیر و برکات بسیاری برای استان داشت که حاصل آن 1200 مصوبه در بخشهای مختلف عمرانی، خدماتی، ورزشی و... بود.

سهم شهرستان پاوه از این سفر خیر وبرکت تعداد 67 پروژه بود که می توان به طرحهای ایجاد سالن های ورزشی، گازرسانی به روستاها، آسفالت جاده ها و... اشاره کرد.

در این باره فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: سفر تاریخی مقام معظم رهبری در مهر ماه سال 90 آثار و برکات بسیاری در حوزه عمران و آبادانی برای پاوه داشت.

پرویز ایده پور افزود: حاصل و نتیجه این سفر پربرکت 67 پروژه با 390 میلیارد ریال اعتبار بود که تاکنون 49 پروژه بطور کامل به بهره برداری رسیده و 18 پروژه دیگر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: این طرحها در بخشهای بهسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، طرح هادی روستایی، آبرسانی شهری و روستایی، بهسازی و آسفالت راههای مرزی، راه اندازی هشت ایستگاه فرستنده دیجیتال صدا و سیما، احداث سالنهای ورزشی و فضای روباز ورزشی، تکمیل و تعمیر مساجد شهری و روستایی و کمک به توسعه و روشنایی معابر است.


سفر مقام معظم رهبری در مهر ماه سال 90 به پاوه خاطره ای دلنشین و شیرین را برای مردم این دیار به ارمغان آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد