برگزاری المپیاد ورزش محلات و بازیهای بومی محلی در بانه وره

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293304|22:01 - 1394/07/23
نسخه چاپی
برگزاری المپیاد ورزش محلات و بازیهای بومی محلی در بانه وره
به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش المپیاد ورزش محلات و بازیهای بومی – محلی با استقبال نوجوانان شهر بانه وره در محل فضای ورزشی روباز آن شهر برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش المپیاد ورزش محلات و بازیهای بومی – محلی با استقبال نوجوانان شهر بانه وره در محل فضای ورزشی روباز آن شهر برگزار گردید.

در این المپیاد یک روزه که در رشته های طناب کشی- تعداد ضربات توپ روپایی– فوتسال و بازیهای بومی- محلی گرز و خط و توپ قار برگزار گردید شرکت کنندگان با همدیگر به رقابت پرداختند.

در رشته طناب کشی که با حضور هفت تیم شش نفره برگزار گردید تیم امید (عبید کهریزی-آرمین محمودی- حمزه سلیمی- احسان میرانی- آکو رحیمی و بشیر کارگر )اول شدند.

در مسابقات تعداد ضربات توپ روپایی معین عثمانی اول شد و شهریار اژدری و مالک کریمی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بازی بومی – محلی توپ قار تیم بانه وره الف ( مکرم قادری- زانیار مرادی- فاروق کریمی- میثم کریمی- شاهین مهربانی و سامان زارعی اول شدند.

در بازی بومی – محلی گرزو خط (گورزان)تیم جوانان بانه وره (آکو فتاحی- مالک کریمی- محمد عزیزی- بهزاد عزیز خانی و شایان کریمی) اول شدند.

در پایان این المپیاد و با حضور شهردار شهر بانه وره – رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش بخش باینگان با اهدای لوح سپاس و هدايايي از تیمها و نفرات برتر تجلیل بعمل آمد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد