دانش آموزان نودشه ای شایسته خدمتگزاری مطلوب هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293296|17:33 - 1394/07/20
نسخه چاپی
دانش آموزان نودشه ای شایسته خدمتگزاری مطلوب هستند
جلسه انجمن اولیا و مربیان مدارس دخترانه حضرت خدیجه، نسیبه و سمیه شهر نودشه با حضور رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود و اولیاء دانش آموزان در نودشه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئس آموزش و پرورش منطقه نوسود در این جلسه اظهار داشت:خانه و مدرسه دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت می باشند و مدرسه به عنوان خانه دوم دانش آموزان نقش بسزایی در پرورش آموزشی و تربیتی دانش آموزان دارد.

وهابی تعامل والدین با مدرسه و دبیران را یکی از پایه های اساسی نظام تعلیم و تربیت دانست و در ادامه گفت: تجربه ثابت کرده دانش آموزانی که اموراتشان در مدرسه توسط والدین رصد می شود، دچار کمترین آسیب اجتماعی شده و به سبب این پیگیری ها شاهد بیشترین پیشرفت تحصیلی می باشند.

وی حضور پرشور والدین در نشست انجمن اولیا و مربیان را نشان از فرهنگ و شعور بالای مردم نودشه دانست و آنان را مردمانی مسئولیت پذیر برشمرد و در ادامه خطاب به والدین گفت: وضعیت فردای جامعه ما به سرمایه گذاری و اهتمام آحاد جامعه در امورات مختلف بستگی دارد و هراندازه همکاری، تعامل و همراهی والدین با مجموعه مدرسه و اداره بیشتر باشد به همان اندازه می توان به آینده شهرمان امیدوار بود.

رئیس آموزش وپرورش منطقه نوسود تربیت و پرورش را امری مهم و حساس برشمرد و خواستار اهتمام جدی والدین دربکار بردن روش های نوین تربیت فرزندان و همچنین حمایت از آنها و تعدیل انتظاراتشان برحسب توان و ظرفیت شان شد.

منصور وهابی از زحمات مدیران مدارس، نمایندگی نودشه و انجمن اولیا و مربیان مدارس تقدیر نمود و به مشکلات ذکر شده توسط آقای شریفیان –رییس انمجن اولیا- اشاره کرد و گفت: در اسرع وقت مشکل فاضلاب اطراف مدرسه را از طریق اداره آب و فاضلاب پیگیری و رفع خواهیم نمود، همچنین موارد دیگر از جمله نصب آب سردکن، تعویض تخته وایت برد کلاس ها و … طی چند روز آینده انچام خواهد شد.

وهابی به بودجه اختصاص یافته به مدرسه شهیدچمران نودشه از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود، که پیمانکار این طرح -شهرداری نودشه- به زودی مشکلات آن واحد آموزشی را جهت بهره برداری و استفاده از فضای موجود مرتفع سازد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود از نگاه ویژه اداره کل در جهت رفع مشکلات منطقه تقدیر نمود و در پایان خاطر نشان ساخت: طی چند ماه گذشته معاونین مدیرکل آموزش و پرورش استان در سه نوبت بازدیدهایی را از سطح منطقه بعمل آورده اند و در اولین دیدار که خدمت مدیرکل محترم جناب دکتر محبی رسیدیم ایشان را به منطقه دعوت نموده تا ضمن بازدید از وضعیت منطقه، مشکلات موجود را از نزدیک به ایشان منتقل نماییم.

گفتنی است این نشست با حضور حداکثری اولیا تشکیل گردید، بطوریکه تعدای از والدین در بیرون از سالن و تعدادی نیز به جهت کمبود فضا مجبور به ترک نشست شدند؛ همچنین قرائت دلنوشته و دکلمه ای زیبا توسط صبا شاکری و نوا امینی از دیگر بخش های برنامه بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد