با انتقاد از روند اجرای مصوبات

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه: مصوبات سفر رهبری اورژانسی پیگیری شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293295|13:27 - 1394/07/20
نسخه چاپی
عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه: مصوبات سفر رهبری اورژانسی پیگیری شود
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با انتقاد از روند اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، گفت: اگر این مصوبات اجرایی می‌شد کرمانشاه بالاترین آمار بیکاری کشور را نداشت.

به گزارشهزار ماسوله،نعمت الله منوچهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از روند اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه انتقاد کرد و افزود: فکر نمی‌کنم بیشتر از 50 درصد این مصوبات محقق شده باشد.


وی با بیان اینکه مردم از مصوبات سفر مقام معظم رهبری انتظار دیگری دارند، تاکید کرد:پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری با همه طرح‌های استانی و ملی تفاوت دارد و باید به سرعت پیگیری شود.

نماینده پاوه و اورامانات کوتاهی مسئولین دولتی و استانی را عامل اصلی این تعلل دانست و عنوان کرد: این یک دین بر دوش مسئولین استان و کشور است که باید هرچه زودتر آن را ادا کنند.

منوچهری دلیل دیگر تاخیر در اجرای این مصوبات را مشکلات پولی و اعتبار اعلام کرد و ادامه داد: البته نباید برای اجرای مصوبات سفر رهبری مشکل تامین بودجه وجود داشته باشد.

وی از مسئولین خواست این مصوبات را به صورت فوری و اورژانسی پیگیری و اجرا کنند و ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار استاندار جدید کرمانشاه اراده قوی برای تحقق این مصوبات در استان ایجاد شود.

منوچهری تصریح کرد: اگر اراده قوی در استان و دولت وجود داشته باشد این مصوبات در کوتاهترین زمان به نتیجه می‌رسد.

به گفته این نماینده مجلس، مجمع نمایندگان استان نیز با جدیت پیگیر تحقق این مصوبات است و پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری جزو اولویت‌های کاری مجمع نمایندگان قرار دارد.

منوچهری با اشاره به کار کارشناسی و نیازسنجی دقیقی که پشت مصوبات سفر مقام معظم رهبری وجود دارد، عنوان کرد: این طرح‌ها بر اساس نیاز روز استان مصوب شدند.

وی معتقد است ، در این مصوبات طرح‌ها پروژه‌های بزرگی وجود دارد که می‌تواند سرمایه‌گذاری و اشتغال استان را متحول کند، پس باید در اولویت پیگیری باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد