دكتر برهان ولدبيگي مطرح كرد:

نشست "هم اندیشی دوستداران گردشگری و محیط زیست " برگزار مي شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293291|19:05 - 1394/07/19
نسخه چاپی
نشست "هم اندیشی دوستداران گردشگری و محیط زیست " برگزار مي شود
نشست "هم اندیشی دوستداران گردشگری و محیط زیست " در روزهای 20 و 21 مهرماه 1394 در بخش باینگان برگزار مي شود.

به گزارشهزار ماسوله، نشست "هم اندیشی دوستداران گردشگری و محیط زیست " در روزهای 20 و 21 مهرماه 1394 در بخش باینگان برگزار مي شود.

دكتر برهان ولدبيگي از فعالان در حفظ محيط زيست در اين باره در گفتگويي با خبرنگار ما افزود: اين نشست در راستای توسعه اکوتوریسم، در روستاي ميگوره بخش باينگان در روز 21 مهر ماه برگزار خواهد شد.

وي جذب گردشگر و رونق اکوتوریسم ، ایجاد شغل و کسب درآمد برای ساکنان منطقه، ترویج آگاهی ها و ارزش ها و حساسیت ها و پرورش شهروندانی مسئولیت پذیر در حوزه محیط زیست و اکو توریسم، آشنایی فعالان حوزه گردشگری با همدیگر، به منظور ایجاد همدلی و افزایش سطح ارتباطات در جهت توسعه گردشگری، ایجاد نگاه مثبت و ارزشمند نسبت به منابع زیستی و صنعت توریسم ، گسترش مهارت در تشخیص و حل مشکلات محیط زیستی، مشارکت فعالانه در حفاظت از تنوع زیستی و بخش گردشگری( بویژه اکوتوریسم)، معرفی مناطق گردشگری اورامان، معرفی تنوع غذایی مردمان منطقه و معرفی صنایع دستی استان با هدف افزایش فروش داخلی وبازاریابی جهانی را از اهداف عمده برگزاري اين نشست خواند.

دكتر ولدبيگي تصريح كرد: اصلی‌ترین هدف از برگزاری این نشست، بررسی و ارائه راهکارهای بهینه سازی اکوتوریسم در سطح منطقه است.

شايان ذكر است روز 20 مهر ماه به بازديد از روستاهاي زرودیی ،ساتیاری ، لاران و مسیر مرخیل و لشکرگاه پرداخته مي شود و در روز 21 مهر ماه نيز اين نشست در روستاي ميگوره برگزار مي شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد