روح الله آتش پرور در گفتگو با خبرنگار ما:

متاسفانه موفق به بازسازي فیلم سینمایی "دستم را بگیر " در پاوه نشديم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293289|21:52 - 1394/07/18
نسخه چاپی
متاسفانه موفق به بازسازي فیلم سینمایی "دستم را بگیر " در پاوه نشديم
كارگردان فيلم " دستم را بگير" در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: فيلمبرداري فيلم سينمايي كردي "دستم را بگير"كه چندي پيش قرار بود در شهرستان پاوه كليد بخورد ، متاسفانه موفق به بازسازي اين فیلم در اين شهرستان نشديم.

به گزارشهزار ماسوله، كارگردان فيلم "دستم را بگير" در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: فیلم "دستم را بگیر" زندگی یک سرگرد عراقی را روایت می‌کند که در دوران جنگ جنایت‌های بسیاری را در منطقه کردنشین ایران انجام داده و حالا پس از سالها به ایران آمده و با عبور از مناطق جنگی تمام خاطرات آن دوران برایش زنده می‌شود و در نهایت بر اثر عذاب وجدان و شرمندگی که دارد، طی ماجرایی برای نجات جان یک کودک ایرانی، جان خود را فدا می‌کند.

آتش پرور افزود: 70 درصد این فیلم به زبان کردی است كه قرار بود در شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه و نیز روستای کندوله از توابع شهرستان صحنه فیلمبرداری شود.

وي با بيان اينكه موفق به فيلم برداري هيچ پلاني در شهرستان پاوه نشديم گفت: متاسفانه مشكلات و مباحث خاص به وجود آمده در اين شهرستان ، باعث شد كه نتوانيم به فيلمبرداري اين فيلم در شهرستان پاوه اقدام نمائيم.

وي ادامه داد: به ناچار تمام صحنه هاي فيلم را در روستاي كندوله از توابع صحنه بازسازي كرديم.

وي در پايان گفت: این فیلم قرار است در جشنواره‌های کردی خارج از کشور از جمله جشنواره‌های کشور سوئد و سلیمانیه عراق نمایش داده شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد