بعد از استعفای سلام خسروی؛

میری گزینه احتمالی شهرداری پاوه

سرویس: سیاسیکد خبر: 293284|23:19 - 1394/07/17
نسخه چاپی
میری گزینه احتمالی شهرداری پاوه
پس از قبول استعفای سلام خسروی شهردار پاوه از سوی شورای اسلامی شهر پاوه در حال حاضر مهمترین بحث روز پاوه انتخاب شهردار جدید یا حداقل سرپرست شهرداری است .

به گزارشهزار ماسوله، 16 مهر ماه در حالی شورای اسلامی شهر پاوه با 7 رأی موافق، استعفای سلام خسروی از شهرداری پاوه را پذیرفت که براساس شنیده ها گزینه احتمالی جانشینی وی را در همان روز، معرفی کرده اند.

موضوع مطرح شدن سریع شهردار جدید پاوه با توجه به آنکه به طور قانونی تا سه ماه به انتخاب شهردار جدید می توانند اقدام کنند، ولی براساس شنیده ها و در جهت مصالح شهر،قصد دارند فردی را از بدنه شهرداری به عنوان شهردار جدید معرفی نمایند.

اما در شرایط فعلی که اسامی خاصی به صورت رسمی از طرف شورای شهر بیان نشده تا رسانه منتشر کنند اسامی افرادی مطرح چون علی محمد میری، بهروز شفیعی، آرش رضایی ، مهندس جباری و عرفان صالحی به چشم می خورد.

در این میان فارغ از این موضوع که به چه شکلی و در کمترین زمان، به معرفی یک نفر در همان جلسه موافقت استعفای شهردار اقدام کرده اند؛ محتمل ترین گزینه برای تصدی سمت شهرداری پاوه علی محمد میری از کارکنان شهرداری به گوش می خورد.

رئیس شورای اسلامی شهر پاوه نیز در گفتگویی با خبرنگار ما از مشخص شدن نتیجه قطعی انتخاب شهردار جدید را در روزهای آتی خبر داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد