شهردار پاوه براي استعفا مصمم است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293269|11:26 - 1394/07/15
نسخه چاپی
شهردار پاوه براي استعفا مصمم است
شهردار پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما با مصمم بودن در استعفاي خود گفت: اگر شوراي شهر استعفاي اينجانب را رد نمايد مجددا در روزهاي آتي با توجه به انكه به هيچ عنوان، حاضر به ادامه خدمت در شهرداري نيستم، استعفا خواهم داد.

به گزارشهزار ماسوله، شهردار پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما در رابطه با استعفاي خود اظهار داشت: طي مدت دو سال خدمت خود در شهرداري پاوه در حد توان اين سازمان را از نا به ساماني به ساماني سوق داده ام.

سلام خسروي با بيان اينكه ان شاالله شوراي شهر در انتخاب شهردار جديد در راستاي ادامه برنامه هاي شهرداري همت مي گمارد گفت: فرد انتخاب شده از جانب شوراي شهر نيز با توان مضاعف و همت بيشتر دو سال باقي مانده را به امورات شهرداري خواهد پرداخت.

وي مشكلات شخصي و بيماري قلبي را از دلايل استعفاي خود بر شمرد و گفت: براي اينجانب با وجود بيماري قلبي امكان پذير نخواهد بود كه به طور همزمان ، به امورات شهرداري هم رسيدگي نمايم.

خسروي بيشترين دليل استعفاي خود را ساختار بافت داخلي شهرداري عنوان كرد و گفت: نوع نهادينه شدن كارها و امورات شهرداري باعث به وجود امدن مشكلات خاصي در شهرداري شده است كه يا بايد حقوق و قانون شهرداري را ناديده گرفت و يا حق و حقوق مردم را رعايت نكرد.

وي افزود: اينجانب نيز نه مي توانم حقوق شهرداري را ناديده بگيرم و نه مي توانم حقوق مردم را پايمال كنم.

شهردار پاوه با مصمم بودن در استعفاي خود گفت: اگر شوراي شهر استعفاي اينجانب را رد نمايد مجددا در روزهاي آتي با توجه به انكه به هيچ عنوان حاضر به ادامه خدمت در شهرداري نيستم، استعفا خواهم داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد