پرویز ایده پور:

تعطیلی بازارچه کوله بری شوشمی به منظور ساماندهی آن است/ملاک صدور کارت مرزنشینان، ممهور به مهر بخشداری، دهیاری و شبکه بهداشت و درمان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293265|22:54 - 1394/07/13
نسخه چاپی
تعطیلی بازارچه کوله بری شوشمی به منظور ساماندهی آن است/ملاک صدور کارت مرزنشینان، ممهور به مهر بخشداری، دهیاری و شبکه بهداشت و درمان
فرماندار پاوه گفت: تعطیلی بازارچه کوله بری شوشمی به منظور ساماندهی آن و رفع موانع پیش روی آن صورت گرفته و با رفع این مشکلات بازارچه کوله بری با یک وضعیت جدید که بتواند حقوق مرزنشینان را استیفا کند شروع به کار خواهد کرد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا پرویز ایده پور روز دوشنبه در نشست مسئولان شهرستان پاوه افزود: مرزبانان و مرزنشینان همواره در یک راستا و آن هم حفاظت و صیانت از مرزها گام بر می دارند.
وی در ادامه گفت: نزدیک به یکسال است تمام تلاش مدیریت شهرستان در راستای رسمی شدن مرز شوشمی است و دیدگاهها و پیشنهادات لازم در این زمینه ارائه شده است.
وی افزود: تعطیلی بازارچه کوله بری شوشمی به منظور ساماندهی آن و رفع موانع پیش روی آن صورت گرفته و با رفع این مشکلات بازارچه کوله بری با یک وضعیت جدید که بتواند حقوق مرزنشینان را استیفا کند شروع به کار خواهد کرد.
ایده پور تصریح کرد: در صورت فعالیت مجدد بازارچه کوله بری شوشمی لیست جدید افراد و مرزنشینان باید طبق جمعیت واقعی شهرستان که ممهور به مهر بخشداری، دهیاری و شبکه بهداشت و درمان باشد ملاک صدور کارت مرزنشینان قرار می گیرد.
کریمی فرمانده هنگ مرزی پاوه نیز گفت: مرزبانان ضمن ادای وظیفه خطیر صیانت از مرزها با تمام توان و هم افزایی در راستای کمک به ارتقای معیشت مرزشینان به عنوان بازوان توانمند مرزبانی و با حفظ اصول و قوانین مربوطه تلاش خواهند کرد.
ساماندهی وضعیت فعلی بازارچه کوله بری و تعاونیهای مرزنشینان، پالایش کارت های صادر شده مبادلات مرزی، همکاری مرزبانان و مرزنشینان و تشکیل کارگروه های ویژه برای بررسی مشکلات مرزی از مصوبات این نشست بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد