همایش پیاده روی خانوادگی در نوسود برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293253|09:38 - 1394/07/12
نسخه چاپی
همایش پیاده روی خانوادگی در نوسود برگزار شد
به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس همایش پیاده روی خانوادگی با استقبال اقشار مختلف مردم در نوسود برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به همت آموزش وپرورش منطقه نوسود و همکاری حوزه مقاومت بسیج نوسود پنجشنبه نهم مهرماه جاری همایش پیاده روی خانوادگی با حضور خانواده ها و استقبال ویژه ی دانش آموزان برگزار گردید.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقدیر از حضور اقشار مختلف، هدف از برگزاری این همایش را تقویت و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه و ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و خانواده ی آنها عنوان کرد.
منصور وهابی برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، حیاط پویا، تقویت ورزش همگانی، ارتقاء سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از برنامه های حوزه تربیت بدنی این اداره برشمرد.
این همایش ساعت سه بعدازظهر از اداره آموزش و پرورش نوسود جنب میدان معلم آغاز و پس از طی مسیر سه کیلومتری در روستای وزلی جنب دبستان تکاوران به پایان رسید.
گفتنی است در پایان همایش در میان شور و نشاط مردم خصوصاً دانش آموزان، مبلغ ۴ میلیون ریال به قید قرعه به تعداد ۲۰ نفر از شرکت کنندگان اهداء شد.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد