ماموستا قادری: غرب برای بد جلوه‌دادن اسلام از داعش استفاده می‌کند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293247|20:08 - 1394/07/09
نسخه چاپی
ماموستا قادری: غرب برای بد جلوه‌دادن اسلام از داعش استفاده می‌کند
امام‌جمعه پاوه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان دفاع مقدس در اصفهان با بیان اینکه آخرین فتنه غرب داعش است و داعش را باید خوارج این عصر نامید، گفت: غرب درحال حاضر برای بد جلوه‌دادن اسلام از داعش استفاده می‌کند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از تسنيم ماموستا ملاقادر قادری در مراسم شب خاطره و رونمایی از 121 عنوان کتاب دفاع مقدس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند "کرمانشاه سینه سپر ایران است"، 400 هزار اهل سنت در کرمانشاه در شهرهای مختلف حضور دارند و زمانی که در ابتدای جنگ احزاب ضداسلام تشکیل شد، مردم غیور کرمانشاه با اذن امام خمینی(ره) تا پایان جان در برابر آنان جنگیدند.

وی افزود: آخرین فتنه غرب داعش است و داعش را باید خوارج این عصر نامید که با تفکر افراطی‌گری تشکیل شده‌اند. غرب نیز برای بد جلوه‌دادن اسلام از داعش استفاده می‌کند.

امام‌جمعه پاوه با اشاره به مصیبت جان‌سوز مِنا خاطرنشان کرد: ما نباید راحت از این مسئله بگذریم و در این زمینه باید توجه بسیاری داشته باشیم و توصیه می‌کنم اهل‌قلم و رسانه هوشیار باشند. 

ماموستا قادری با بیان اینکه هنر نباید افراطی باشد، تصریح کرد: با توجه به هنر خدا در خلق آسمان‌ها و زمین هنری قبول است که در حوزه دین باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد