فعالیت يك موسسه حفاظتی و مراقبتی در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293246|19:55 - 1394/07/09
نسخه چاپی
فعالیت يك موسسه حفاظتی و مراقبتی در پاوه
رییس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اعلام کرد که 9 موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در سطح استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا سرهنگ عبدالکریم احسانی روز پنجشنبه در نشست خبری که در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت:‍ هشت موسسه در سطح شهر کرمانشاه ویک موسسه در شهرستان پاوهمشغول فعالیت هستند و به زودی یک موسسه نیز در اسلام آبادغرب شروع به فعالیت می کند.
رییس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه توضیح داد:این موسسات خدمات حفاظتی را برای شرکت های خصوصی و اماکن دولتی را برعهده می گیرندو در این راستا از نیروهای مورد تایید نیروی انتظامی استفاده خواهند کرد.
سرهنگ احسانی افزود: این شرکت ها برای حفاظت از اماکن براساس نیاز می توانند از شوکر، اسپری، باتوم و سلاح گرم استفاده کنند.
وی عنوان کرد: سلاح گرم به واسطه کلانتری های منطقه به صورت موقت در اختیار شرکت ها قرار می گیرد.
رییس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اظهار داشت: این شرکت ها همچنین وسایل دفاع شخصی را به افرادی که مجوز اخذ می کنند ارائه می دهند.
سرهنگ احسانی اعلام کرد: این 9 شرکت با بهره گیری از400 نیرو به 38 شرکت خصوصی و دولتی خدمات ارائه می دهند.
وی اعلام کرد که پرسنل نیروی انتظامی در شیفت های استراحت، کارکنان بازنشسته نیروی انتظامی و بسیجیان دارای صلاحیت نیروهای موسسات خدمات حفاظتی مراقبتی را تشکیل می دهند.
رییس پلیس پیشگیری کرمانشاه با بیان اینکه این نیروها دارای صلاحیت های لازم هستند گفت: موسسات برای ارائه خدمات به نیروهای خود آموزشهای لازم را می دهند.
سرهنگ احسانی تاکید کرد نیروی انتظامی استان این آمادگی را دارد تا برای 11 شهرستان دیگر استان مجوز تاسیس موسسه خدمات حفاظتی امنیتی صادر کند.
وی ایجاد این موسسات را گام موثری در راستای تامین امنیت و اشتغالزایی عنوان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد