گزارش «برجام» فردا به مجلس نمی‌رسد

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 293237|19:22 - 1394/07/06
نسخه چاپی
یک عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به جلسه روز دوشنبه این کمیسیون گفت که در این جلسه گزارش کمیته‌های دفاعی امنیتی و حقوقی با اصلاحاتی به تصویب رسید اما جمع‌بندی گزارش کمیته‌های اقتصادی، فنی و سیاسی به جلسه فردا موکول شده است.

به گزارشهزار ماسوله، 

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که «ارائه گزارش کمیسیون برجام به صحن علنی مجلس در جلسه علنی فردا امکان‌پذیر نیست» خاطرنشان کرد: کمیسیون ویژه بررسی برجام فردا 7 صبح تشکیل جلسه می‌دهد تا گزارش کمیته‌های سیاسی، فنی و اقتصادی کمیسیون را مورد بررسی قرار دهد.

 

وی گفت: کمیسیون ویژه بررسی برجام به احتمال زیاد فردا گزارش خود درباره توافق هسته‌ای (برجام) را جمع‌بندی خواهد کرد و این گزارش در جلسه علنی چهارشنبه مجلس مطرح خواهد شد.

 

وی درباره روند تهیه گزارش کمیسیون برجام تصریح کرد: علی‌رغم وجود برخی چالش‌ها اعضای کمیسیون سعی کردند یکدیگر را اقناع کنند و امیدواریم نهایتا به جمع بندی خوبی در این رابطه برسیم. تاکنون مطالب زیادی مورد بررسی قرار گرفته و با برطرف کردن نواقص و با همین وحدت نظر بتوانیم گزارش نهایی را جمع‌بندی کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد